چهل ساله شدم

            بسم الله الرحمان الرحیم.

            دوشنبه 15 آبان 1351 مطابق با 29 رمضان 1392 (ماه رمضان 30 روزه بوده) و 6 نوامبر 1972 ساعت هفت صبح در تهران در زایشگاه فرح پهلوی متولد شدم. ظاهراً آن زایشگاه محل تولد کوروش رضا پهلوی پسر محمدرضا پهلوی بوده، و پس از تولد او، به نام مادرش (فرح) نامگذاری شده است. این بیمارستان الان بیمارستان شهید اکبرآبادی نام دارد. محل آن در خیابان مولوی ایستگاه باغ فردوس است.

            برایم عجیب است، من که کنجکاو خیلی مسائل هستم، چه طور هرگز نرفتم و بیمارستان محل تولدم را ندیدم. بله. هرگز ندیدم این بیمارستان را.

            به هر حال، امروز، 15 آبان 1391، چهل ساله شدم!

نظرات 15 + ارسال نظر
حسن دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:45 http://hhamtaii.blogfa.com

به شادی.

خراسانی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:30 http://cheshmejoo.blogfa.com/

سلام و تولدن مبارک.

ش دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:01

تولد تولد تولدت مبارک

الهه متقی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:43

امیدوارم از امروز تخم شادی و خنده در جانتان رشد کند به شکوفه نشیند و بر دهد.

فاضل قاسم‌فام دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:01

سلام

فرخنده روزی است. مبارک است بر شما و خانواده.

ان‌شاءالله صد سال عمر کنید با عزت و سربلندی.

سلمان محمدی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:04 http://salmanmohammadi2.blogsky.com

سلام سید بزرگوار. تولدت مبارک باد! از خدای بزرگ برایت دو توفیق مسئلت میکنم: یکی توفیق در فهم بیشتر حقیقت و دیگری توفیق در تحقق آنچه فهمیده ای با انجام عمل صالح - اعم از عبادی و اخلاقی، حق الله و حق الخلق - بمحمدٍ و آله صلی الله علیهم اجمعین.

تنها سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:51

چهل سال است چون موسی به گرد این بیابانم

ستاریان سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:55 http://mostafasatarean.blogsky.com/

سلام
تولدت مبارک آقا سید. بعد از چهل سالگی را سالهای بلوغ عقل می دانند. البته نمی دانم مبنایی دارد یا نه. اما برای من که بی مبنا نبود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:35

مبارک است برادر
بنده هم تا اندکی دیگر به شما می پیوندم.
حیف از این عمرمون که در پشت دروازه ای به نام کنکور در حال تلف شدنه

راستی من مطمئن نیستم
اما فکر کنم که تو بیمارستانی به اسم پاستور متولد شدم، اما خوب معمولا کسی با پای خودش راه نمیفته بره با رضایت اونجاها، مگر اونکه پزشک باشه یا سهام دار یا اینکه به زور ببرندش یا بره بیمارش رو ببینه و یا ...

صدرالدین مشتاق نایینی سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:51

به نام خدا
با سلام
که ای صوفی شراب آنگه شود صاف/که در کوزه بماند اربعینی
دوست و برادر بزرگوار جناب سید محمدی تولدت مبارک.خداوند عمر با عزتت دهاد.

فرزانه چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 http://www.elhrad.blogsky.com

سلام
مبارک است

چهل سالگی سن جذابی است یک جورهایی مثل رسیدن به قله می ماند

حمیدرضا ابراهیم زاده چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:08

سلام

مبارک است انشاالله

التماس دعا

حسین پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:50

بهت وحی نشده هنوز

سیدمحمدرضوی جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:35

سلام سیدجان تولدت مبارک(بنده ازجلواین زایشگاه زیادردشده ام چون گاهی اوقات درمسیرم است

farhad چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 http://s-shirazi.blogfa.com

با سلام بر شما دوست عزیز
تبریک بمناسبت رفع فیلترشدن وبلاگ شما و مهمتر از آن 40سالگی شما...
امیدوارم سالهای سال سایه شما سید بزرگوار بر سر خانواده تان مستدام باشد...
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد