محافظان امنیت خانواده ها

بسم الله الرحمان الرحیم.

دیروز، پانزده خرداد 1392، در مناظره ی هشت نامزد محترم انتخابات ریاست جمهوری، آقای دکتر غلامعلی حداد عادل گفت همان طور که باید برنامه های فرهنگی و ... وجود داشته باشد برای نرفتن مردم به سوی مواد مخدر، و باید راههای ورود مواد مخدر به کشور را هم مسدود کرد، به همین ترتیب، علاوه بر این که باید برنامه های فرهنگی و هنری ی خوب تولید کرد برای استفاده ی مردم، باید آنتنهای ماهواره ها را جمع کرد و نگذاریم خانواده ها از هم بپاشند.

بنده استدلال آقای دکتر غلامعلی حداد عادل را درست نمی دانم. ظاهراً تمام یا اکثر عقلای دنیا، در حکومت ولایت مطلقه ی فقیه و حکومت لیبرال و حکومت کمونیستی و حکومت سلطنتی و همه جا، پذیرفته اند که جلوی ورود مواد مخدر به کشور را باید گرفت، اما این که مردم جز تلویزیون حکومتی و رسمی باید حق نداشته باشند تلویزیونهای دیگر را، به انتخاب و گزینش خود ببینند، ظاهراً فقط در کره ی شمالی و چین و ایران و احیاناً معدود کشورهای دیگر وجود دارد. چیزی نیست که عقلای دنیا اتفاق نظر بر آن داشته باشند. بلکه، اتفاق نظر بر خلافش است.

در بین خویشاوندان من، چند طلاق اتفاق افتاده است در ماههای گذشته. آن طور که اطلاع دارم، جدا شدن زن و مرد از همدیگر، مطلقاً ربطی به تلویزیون ماهواره ای نداشته. دلیلش مشکلات اقتصادی و ناسازگاریهای اخلاقی بوده.

حساسیت نشان دادن سریع به صحبتهایی که بوی «گرایش به آزادی» دارد، فقط در دکتر غلامعلی حداد عادل نبود. آقای دکتر سعید جلیلی هم بلافاصله به مطرح شدن «پهنای کم باند اینترنت» و «توقیف مطبوعات» واکنش نشان داد، و گفت «... حالا دو تا روزنامه هم توقیف شده باشه ...».

نظرات 8 + ارسال نظر
ستاریان جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 http://mostafasatarean.blogsky.com/

سلام
تفاوتهای زیادی میشود در اظهارات و برنامه های کاندیداها پیدا کرد و اصلا با برنامه بودن و یا شعار دادن ها را از خلال این گفت و گوها به خوبی می شود فهمید.
در مقابل حداد عادل که همچنان بر طبل تو خالی برخورد با ماهواره ها با وجود عدم تاثیرش می کوبد، حسن روحانی به نکته ی خوبی اشاره کرد و آن حق نداشتن نیروی انتظامی برای ورد به حریم خصوصی خانه هاست

هادی طباطبایی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:36 http://tabatabaie.blogsky.com

البته این گفتمان اگر در دوران تبلیغات هم در سخنان همه ی کاندیداها بروز نمی یابد اما بر مسند ریاست نشستن سبب می شود که در عمل، همگی بر این سیاق عمل کنند ...

دیوژن جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:01 http://kianmehr290.persianblog.ir

افسوس که این مزرعه را آب گرفته

دیوژن جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:02 http://kianmehr290.persianblog.ir

افسوس که این مزرعه را آب گرفته

حسن یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:02 http://hhamtaii.blogfa.com

واقعش "بهینه" را در معنای اصطلاحیِ معادل "optimum, optimal" در مدل‌سازی ریاضی سیگنال‌ها/سیستم‌ها به کار برده‌ام نه در معنای صفت برتر. آنجا معنای خاصی بر واژه، بار شده است که اجازه می‌دهد بهینه و بهینه‌تر و بهینه‌ی محلی و ... اینها داشته باشیم.
سهل انگاری کرده بودم و جواب نصفه مانده بود.

سشی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:46

این طالبان های وطنی،میخواهندتااندرون تمبانهاهم پیش بروندوحکم دهند

فرزانه دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:00 http://www.elhrad.blogsky.com

سلام
خشکسالی اندیشه در مناظره هویدا بود

نورالهی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 http://denkenserfahrung.blogfa.com

برادر ارجمند
سلام
کسی که وارد ساز و کاری میشود یعنی پذیرفته است که این ساز و کار اینقدر عادلانه هست که در صورت اشتباه یا حتی تخلف امکان تصحیح آن وجود داشته باشد. کسی که رأی میدهد یعنی به کلیت عادلانه بودن ساز و کار اعتماد دارد. چنادن پیچیده نیست.
شما با کسی شطرنج بازی میکنی که میدانی در صورت شکست یا تمام شدن حوصله اش نمیزند صفحه را به هم بریزد.
رأی دادن به جمهوری اسلامی یعنی رأی دادن به و پذیرفتن قانون اساسی. فقط همین نه یعنی تأیید قوۀ مجریه و حتی قوۀ قضائیه.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد