تنها آزادی ی مطبوعات!!

            بسم الله الرحمان الرحیم.

            برای آقای اسماعیل آزادی (به قول خودش، در لوگوی وبلاگش: اسماعیل آزادی یا به قولی تنها آزادی مطبوعات) در ذیل http://webghalam.blogfa.com/post-258.aspx  کامنت گذاشتم:

«جمعه 30 مهر 1389

سلام علیکم.

شما چرا نوبت به نوبت برای کامنت وبلاگتان کنترلر می گذارید و سپس کنترلر را بر می دارید؟

من روزی که حجاریان ترور شد در قلعه مرغی آموزشی ی سربازی بودم.

چند هفته قبل در دست دوم فروشیهای میدان انقلاب دنبال کتابی بودم. یک کتابفروشی رفتم که فروشنده اش گفت فلان ردیف کتابهای دوران اصلاحات است. ناگهان چند کتاب از حجاریان و گنجی و باقی که تا به حال ندیده بودم، دیدم. و خریدم. کتاب حجاریان این بود:

جمهوریت؛ افسون زدایی از قدرت»

آقای اسماعیل آزادی (به قول خودش، در لوگوی وبلاگش: اسماعیل آزادی یا به قولی تنها آزادی مطبوعات) کامنت من را این گونه منتشر کرد:

«جمعه 30 مهر 1389

سلام علیکم.

من روزی که حجاریان ترور شد در قلعه مرغی آموزشی ی سربازی بودم.

چند هفته قبل در دست دوم فروشیهای میدان انقلاب دنبال کتابی بودم. یک کتابفروشی رفتم که فروشنده اش گفت فلان ردیف کتابهای دوران اصلاحات است. ناگهان چند کتاب از حجاریان و گنجی و باقی که تا به حال ندیده بودم، دیدم. و خریدم. کتاب حجاریان این بود:

جمهوریت؛ افسون زدایی از قدرت»

نظرات 5 + ارسال نظر
شاهرخ دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:57

من برام سواله : اسکندرمقدونی قبل ازاسلام بوده یابعدازاسلام واصلاچه سالی بوده ؟ کسی میدونه ؟

مهدی نادری نژاد دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 http://www.mehre8000.blogfa.com

با سلام
از نظرات شما سپاسگزارم.
جمهوریت؛ افسون زدایی از قدرت
کتابی است که چندین سال پیش در یکی از کتابخانه های غیر انتفاعی که اتفاقا خودم آن را راه اندازی کردم دیدم.
کتابی است علمی و بغایت جذاب .

محمدرضا دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:02 http://mamrizzio3.blogspot.com/

سلام
یک نفر پیدا کرده ام که آن هم این شکلی ست. کامنت خصوصی را عمومی می کند کامنت عمومی را نمایش نمی دهد یکی را سانسور می کند یکی را حذف می کند یکی را اش و لاش می کند. حرف هم بزنی می آید می خورتت!

ستاریان دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:38

سلام
خب زحمت کشیده و اول کنترلر می گذارد، بعد هم دوباره قبول زحمت کرده و بر میدارد . باید حق داد که به عنوان مالیات این زحمات قسمتی از نوشته ها را برداشت کرده و به جیب مبارک بگذارد

خلیل سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 http://tarikhigam.blogsky.com

سلام. جمهوریت نه جمهوری ولایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد