نظرات 13 + ارسال نظر
م.چکاد چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:23 http://arbabesokhan.blogfa.com

سلام.
خداوکیلی اینارو از کجا گیر میاری آقا سید؟
حالا یارو هر تحفه ای هست، به من یا شما چه؟

فرهاد چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:38 http://s-shirazi.blogfa.com

با سلام و احترام
در این زمونه عارف سازی و معرفت سوزی ، چه گویم که ناگفتنم بهتر است...
موفق باشی سیدبزرگوار
مدیر وبلاگ آیه الله العظمی شیرازی

حضرت خضر چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 http://hazratekhezr.blogsky.com

حاج آقا سلام علیکم

مهدی نادری نژاد چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 http://www.mehre8000.blogfa.com

با سلام
علمای شیعه جملگی به احتیاط و محافظه کاری مشهور هستند شما این احتیاط را در رساله های عملیه ببینید تا موضع گیری های سیاسی .
برخی همانند جناب ایشان به این سنت دیرینه پایبند نیستند.

حسن چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 http://hhamtaii.blogfa.com

به تقریب همه‌مان خوابیم.

مهدی نادری نژاد چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:00 http://www.mehre8000.blogfa.com

با سلام
نمونه ای از سنت احتیاط و محافظه کاری در اینجا بینید:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8910010149

هلوع چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 20:41

سلام علیکم
عینا به نقل از http://my.gooya.com//permalink/3072.html
کتاب "خاطرات و خطرات" نوشته حاج مهدیقلی هدایت (مخبر السلطنه) :
«کیه اطراف سکو از زنها پر میشد. قریب شش هزار نفر. مرد ها راه نمی یافتند. گاهی زد و خوردی هم بین زنها واقع میشد و لنگه کفش در کار میآمد.

در موقع روضه خوانی؛ کسی که قادر بود جمعیت را از صدا بیندازد؛ سید ابوطالب صدر الذاکرین بود. اولا صدایی داشت که تکیه را پر میکرد. و دیگران آواز خوش داشتند و خلق الله را ساکت نمی توانستند کرد سید (یعنی آقای صدر الذاکرین) جن هم میگرفت و پیش زنها احترامی داشت.

منتظم الحکما صلحی؛ از دوستان من؛ حکایت کرد که روزی به اتفاق ظهیر الدوله مرشد؛ به دیدن سید رفتیم .وارد شدیم. نشستیم. ابدا اعتنا و خوش باشی نکرد. متوجه زنی بود که آمده بود آقا جن اش را بگیرند!!

چند نوبت دست در سینه آن زن کرد و گفت : جن تو خیلی حرامزاده است !. در میرود. و مستمر تجدید میکرد ( یعنی دستش را توی سینه زن میکرد ). تا آخر جن را از بغل آن زن گرفت در شیشه ای کرد . درش را محکم بست. آن زن که پای درگاه حیاط ایستاده بود؛ یک اشرفی روی آستانه گذارد و رفت.

آنگاه؛ آقا رو به ما کرد. بر خاست. تواضع کرد. خادمی را خواند و سفارش شربت و شیرینی داد.

ظهیر الدوله گفت: این دیگر چه بازی است؟؟

گفت: این مردم جن دارند. بعضی ها را شما میگیرید؛ بعضی ها را من. پس بگذارم همه جن ها را شما بگیرید؟؟

نقل از: خاطرات و خطرات. انتشارات زوار.

با خواندن این مطلب؛ این پرسش برایم پیش آمد که آیا این جن ها دست از سر مردم ما بر داشته اند یا اینکه حضرات آیات عظام و حجج اسلام همچنان سر گرم جن گیری هستند؟؟»

زیاد جدی نگیر ای سید عباس. شاید هم خودش برای خودش کامنت می گذارد! این احتمال را هم بده

هادی طباطبایی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:08 http://tabatabaie.blogfa.com

حتی پیغمبر خدا هم چنین وعده هایی نمی داد.داستان عشره ی مبشره هم که نقل شده است علی الظاهر بی پایه و اساس است.نمی دانم چرا چنین از سر یقین از داستان آخرت سخن می گوییم....

ابدیت پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:34

آقای سید محمدی عزیزم

در ارتباط با مطلبی که نوشته بودید در وبلاگم پاسخی نوشتم. برای آنکه خدای نکرده باعث بی ادبی و بی توجهی به مطلب شما که با آن بحث کذا در ارتباط نیست در اینجا آن را منعکس نمی کنم.

سید محمد نجاتی سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:26

با سلام. حقیر خود را طلبه ای بسیار کوچک و بی علم می دانم و خود معترفم که کلمۀ استاد برای حقیر بسیار سنگین است. چون حقیر محصلی کوچک هستم. آقا سید لطفاً قضاوت زود هنگام نکنید. التماس دعا - یا علی.

علی جعفری چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:32

با سلام و خسته نباشید. ماها در حدی نیستیم که به بزرگانی همچون حضرت آیت الله فاطمی نیا ایراد بگیریم. این کار شما در دنیا و آخرت عواقب سنگینی خواهد داشت. ضمنا همه معظم له را می شناسند و شما را حساب هم نمی کنند. ید الله فوق ایدیهم.

حسین یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:05

با سلام. آقای نجاتی فردی با سواد، اهل علم و افتاده و به دور از ریا و تزویر هستند. این وصله ها به این سلالۀ زهرا(س) نمی چسبد. آقا سید، ابن عم خود را علکی بدنام نکنید و بی تحقیق تهمت نزنید، که بردن آبروی مومن از ریختن خونش بدتر است. توبه کنید و دست از این کارها بردارید. ضمنا آقا سید نجاتی خود را بسیار کوچکتر از این حرفها میداند، اینها فقط نظرات دوستداران ایشان است. تازه وقتی شخصی از ایشان تعریف میکند، ایشان بسیار ناراحت می شوند. یا علی. علی مع الحق و الحق مع العلی.

بهرام سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:10

سلام. آقای نجاتی فردی بسیار با تقوا و ولایت مدار هستند. ایشان از طرفداران پر و پا قرص و راسخ مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای هستند و ادعایی هم در زمینه هایی که شما گفته اید ندارند. و لیکن ایشان در عرفان بسیار زحمت کشیده اند و این باعث شده که کسانی که از نزدیک اعمال ایشان را دیده اند، به خودی خود از ایشان تمجید نمایند، لکن خود ایشان از تعریف و تمجید دیگران فراریست. لطفا به ایشان سوء ظن نداشته باشید، که سید جان! سوء ظن گناه کبیره است. ادای مقدس ها را هم در نیاورید و بدانید که حضرت آیت الله فاطمی نیا بزرگتر از این هستند که ماها معظم له را زیر سوال ببریم. بهتر است خودتان در نظر دادن نسبت به دیگران، جوانب احتیاط را رعایت کنید. یاحق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد