نگوییددرقانون اساسی گفته تظاهرات آزاداست طبق اصل27بلکه بگویید ..

            بسم الله الرحمان الرحیم.

            فردی به نام mmf در ذیل http://www.alef.ir/vdcf1tdv.w6dj0agiiw.html?6txt  مورخ 23 بهمن 1388 چنین نظری نوشته است (تاریخ منتشر شدن شدن نظر ایشان 24 بهمن 1338 است):

            «دوست عزیز حق داری. و البته باید به شما اجازه بدهند تا تظاهرات کنید . ولی


1- یکی را معرفی کن که مسئولیت بپذیرد که هر چه پیش آمد جوابگو باشد. اگه به کسی خسارتی جانی یا مالی وارد شد بتواند جبران کند.


2- چون دخواست مجوز داری پس یعنی به قوانین این نظام اعتقاد دارید و باید همه قوانین را بپذیری بی کم و کاست.


3-شعارهای ساختار شکن بلکه ضد فرهنگ مردمی ندهید


4-نگویید در قانون اساسی گفته تظاهرات آزاد است طبق اصل 27 . بلکه بگویید از اصول قانون اساسی است که قوانین اساسی بعد به صورت ریز و آیینامه دار باید اجرا شوند.
ولی از یک چیز خوشحالم
دیدم در این ماجراها برخی از دوستان که تا به حال حتی نمی دانستند الله چه هست به گفتن الله اکبر پرداختن خوشحالم که این افراد به همین توجیه یک کلمه خداپسند یاد گرفتند.
اگر خواستی از رهبران این جنبش هم بدانی تا دلتان بخواهد از آنها خاطره دارم و حیف که نمی شود آنها را در انظار عمومی بیان کرد اگر خواستی ایمیل بدهید تا برایتان یکی دو تا بگویم. فکر بد نکنید منظورم از اینکه نمی شود گفت چیز بدی نیست نمی خواهم سابقه آنها را من شخصا به زیر سوال ببرم انهم در جمع

            پایان نقل نوشته ی mmf .

            نظر نویسنده ی وبلاگ:

            خوب شد به ملت یک نفر یاد داد که: «نگویید در قانون اساسی گفته تظاهرات آزاد است طبق اصل 27 . بلکه بگویید از اصول قانون اساسی است که قوانین اساسی بعد به صورت ریز و آیینامه دار باید اجرا شوند

            کدام قسمت از قانون اساسی گفته نباید از نص قسمتهای مختلف قانون اساسی نام برد و بلکه باید گفت این نص قسمتی از قانون اساسی است و بعدها «صورت ریز و آئین نامه دار» آن [تصویب و] اجرا خواهد شد؟

            این مطلب هم که تا قبل از ماجراها[ی بعد از 22 خرداد 1388] برخی افراد که حتا نمی دانستند الله چه هست آمدند و به الله اکبر گفتن پرداختند، این هم البته در حد بمب هسته ای است. شاید این مطلب، «صورت ریز و آئین نامه دار» یک حرف خیلی عمیق است.

نظرات 3 + ارسال نظر
نجیبه محبی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:10

:-)

ویندوز7 چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:54

سیدجان سلام سئوالی دارم . درویندوز " سون - 7 - تعریف هاچیست : " HOMEBASICx86 - HOMEPREMIUMx86 - PROFESSIONAL x86 - ULTIMATE x86 - HOMEBASIC x86 - HOMEPREMIUM x64 - PROFESSIONAL x64 - ULTIMATE x64

کریمی نیا شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:52

سلام اقای سیدمحمدی
راستش من که دکتر نیستم. اگر هم خدای ناکرده شدم، دوست ندارم با این عنوان خوانده شوم. باز هم ممنونم که سری زدید. من این ترم ها تدریس ندارم در دانشگاه. همیشه شاد و سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد