با رساندن به موقع او به بیمارستان، زنده ماند ...

            بسم الله الرحمان الرحیم.

            جمله ی «با رساندن به موقع او به بیمارستان، زنده ماند» را، با چه جملاتی تکمیل می کنید؟

            سیدمهدی میراشرافی نماینده ی مجلس شورای ملی قبل از انقلاب اسلامی و سناتور قبل از انقلاب اسلامی بود. طبق ویکیپدیای فارسی مدخل مهدی میراشرافی:

            «با وقوع انقلاب اسلامی ایران، به حکم دادگاه انقلاب اصفهان، او به همراه پسرش کیوان، محاکمه و محکوم به اعدام شد. پسرش پیش از اعدام دست به خودکشی زد که با رساندن به موقع او به بیمارستان، زنده ماند تا حکم اعدام درباره اش اجرا شود.»

            [تکمله در تاریخ 16 اردیبهشت 1391:

            طبق گفته های آقای جواد خراسانی، طبق کیهان و دفتر پژوهشهای کیهان، کیوان میراشرافی پسر سیدمهدی میراشرافی، زنده است.]

نظرات 749 + ارسال نظر
مهدی نادری نژاد جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 http://www.mehre8000.blogfa.com

با سلام
فراز از دست جناب عزرائیل؟؟؟

محمدرضا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 http://www.mamrizzio.blogfa.com/

out of context

سلمان محمدی جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 http://salmanmohammadi.blogsky.com

مقایسه کنید کاری را که با او کردند با کاری که با هدی صابر کردند.
اللهم اصلح کل فاسدٍ من امور المسلمین بمحمدٍ و آله صلی الله علیهم اجمعین

هلوع جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:39

خودش که بمیرد که اعدام نیست دیگر. باید خودمان بکشیمش که وقتی دارد جان می کند حالشو ببریم!

ستاریان جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:20

سلام
فکر می کنم در همه جای دنیا زندانی را قبل از اعدام معاینه می کنند که سالم باشد! من در چندین فیلم اینطور دیده ام.
نمیدانم شاید اعدام بیمار در همه جا منع اخلاقی یا قانونی دارد.

ستاریان جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:25

موانع اجرای حکم اعدام
ممکن است در اجرای حکم اعدام، موانعی وجود داشته باشد که اجرای حکم را در آن زمان میسر نسازد. در این صورت تا رفع مانع، اجرای حکم متوقف خواهد شد. موانع مذکور عبارتند از:

1. درخواست عفو؛
بر اساس ماده 4 آیین نامه اجرای احکام قصاص، رجم، قتل، صلب، اعدام و شلاق مصوب سال 1382، چنانچه محکوم به اعدام، پس از لازم الاجرا شدن حکم و قبل از اجرای آن، درخواست عفو نماید؛ به دستور دادگاه صادرکننده حکم، اجرای آن تا اعلام نتیجه از سوی کمیسیون عفو و بخشودگی به تأخیر خواهد افتاد.

2. زنی که در ایام بارداری یا نفاس است.
3. زن شیرده در ایامی که طفل وی شیرخوار است حداکثر به مدت دو سال
4. بیماری شدید محکوم به نحوی که قادر به ایستادن روی پای خود نباشد

http://www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition&UID=36888

سلمان محمدی جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:40 http://salmanmohammadi.blogsky.com

ستاریان جان! قربان عقل و دینت! تصدقت! شما اصل حرف آقای سیدمحمدی را نگرفتی؟ یا گرفتی و داری خودت را به نگرفتن میزنی؟

ستاریان جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:48

اقای سلمان محمدی جان ! شما بفرما اصل حرف آقای سید محمدی چی بود که شما گرفتی؟ یا خودت را به گرفتن میزنی؟!

فرزانه جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:11 http://www.elhrad.blogsky.com

سلام
نخواسته اند بار گناهانش با خودکشی گرانتر شود!

سلمان محمدی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:10 http://salmanmohammadi.blogsky.com

ستاریان جان! سلام. جواب قشنگی دادی و خوشحالم کردی. طیّب الله انفاسکم ان شاء الله بمحمدٍ و آله صلی الله علیهم اجمعین.
اما بعد؛ گمان میکنم آقای سیدمحمدی خواسته اوج قساوت اعدام کنندگان را نشان دهد.
حالا شما چه فکر میکنید؟

ستاریان شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:08

سلمان جان! و علیکم
من از دلیل اعدام پسر سیدمهدی میراشرافی بیخبرم اما چون از او هم اسم برده ای بسا نظرش به او هم بوده است .
من گمان نمی کنم آقای سیدمحمدی خواسته است از کسی دفاع کند که وقتی کودتای ۲۸ مرداد شد مامور گرفتن رادیو بوده است و اینطور گفته است:

«الو الو! اینجا تهران! الو الو! اینجا تهران! خبر بشارت‌آمیز! خبر بشارت‌آمیز! مصدق خائن فرار کرده است! هزاران نفر را در تهران، امروز مصدق خائن به مسلسل بسته است! من که با شما سخن می‌گویم میراشرافی نماینده مجلس شورای ملی هستم. مردم در تهران قیام کردند و خانه مصدق را به آتش زدند و حسین فاطمی را قطعه قطعه کردند!»

بهتر است آقای سید محمدی اظهار نظر کند که آیا قصدش نشان دادن قساوت قلب اعدام کنندگان بوده و با از قانون بی خبر بوده و فکر می کرده از مردنش جلوگیری کرده اند چون می خواسته اند از کشتنش لذت ببرند؟!

ستاریان شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:21

مطلب قبلی آدرسش اینجا بود:
http://www.tourjan.com/?tag=%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C

و

دخالت در کودتای 28 مرداد

....میراشرافی هر روز خود را به باغ مقدم- مخفی‌گاه سرلشکر زاهدی و ستاد عملیاتی کودتای 28 مرداد- می‌رساند و ضمن پهن کردن بساط تریاک‌کشی در کنار استخر این خانه، به رتق و فتق امور مربوط به کودتا می‌پرداخت. پسر باغبان خانه مصطفی مقدم که در آن زمان در کنار پدرش وظیفه خدمتکاری سرلشکر زاهدی و گروه ماموران اعزامی از آمریکا را بر عهده داشت، طی نامه‌ای به روزنامه کیهان حضور مداوم و هر روزه میراشرافی در این محل و مذاکره با کیم روزولت و دیگر عناصر آمریکایی و ایرانی کودتا را مورد تایید قرار می‌دهد.[5]
کرومیت روزولت، معروف به کیم از کارشناسان نامدار امور ایران در آمریکا بود. او تحصیلات خود را در دانشگاه هاروارد به پایان برد و موفق به دریافت دانشنامه «دکترا» گردید. وی چندین بار در دهه 1320 به ایران آمد و با روسای ایل قشقایی ملاقات کرد. زمانی که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) تاسیس شد، کرومیت روزولت به این تشکیلات منتقل گردید و فعالیت‌های خود را در عرصه جاسوسی ادامه داد. او از سال 1331 ریاست اداره خاورمیانه در تشکیلات جاسوسی آمریکا را عهده‌دار شد. روزولت در این زمان در شهر بیروت مستقر می‌شود و زیر پوشش «استاد تاریخ» در دانشگاه آمریکایی بیروت و رئیس انجمن «دوستداران آمریکا در خاورمیانه» به تلاش‌‌های خود تداوم می‌بخشد.
کیم روزولت در تاریخ 16 تیرماه 1332 با گذرنامه جعلی به نام جیمز، اف، لاکریج از مرز زمینی عراق وارد ایران شد تا توطئه آمریکایی- انگلیسی کودتای 28 مرداد 1332 را رهبری کند.
محمدرضا پهلوی به دلیل نقش موثر روزولت در اداره پیروزمندانه کودتای 28 مرداد، علاقه و توجه ویژه‌ای به او ابراز می‌داشت و همواره درخواست‌های او را اجرا می‌کرد. این دوستی بعدها که روزولت پس از کناره‌گیری از سازمان سیا، در شرکت نفتی گلف مشغول کار شد، خیلی مفید و موثر بود و سودهای کلانی را به جیب او سرازیر ساخت.
وی درباره اولین ملاقاتش با محمدرضا پهلوی می‌گوید:
«شاه در طبقه دوم در اتاق پذیرایی منتظر من بود.. اولین کلمات شاه بسیار موقر و سنگین ادا شد، [او به من گفت] من تاج و تختم را از برکت.... ارتش و شما دارم و گیلاسش را برداشت و به سلامتی من بلند کرد و هر دو نوشیدیم...»[6]
صبح روز 29 تیر 1332 میراشرافی به مخفیگاه سپهبد زاهدی رفت و او را به حصارک جماران، ملک شخصی زاهدی برد.[7] زاهدی در این محل با سرلشکر گیلانشاه، عباس مسعودی، برادران رشیدیان و اسدالله علم ملاقات کرد و سپس زاهدی را به مخفیگاه تازه‌ای که برایش در نظر گرفته بودند، یعنی به خانه مصطفی مقدم واقع در اختیاریه برد.[8]
از این تاریخ تا هنگام کودتا میراشرافی به طور مرتب با سپهبد زاهدی در تماس بود و در تمام جلساتی که با حضور کیم روزولت و مقامات آمریکایی و عوامل اصلی کودتا ترتیب می‌یافت، شرکت می‌کرد. او رابط طراحان کودتا و عوامل داخل تهران بود.
سرانجام کودتای 28 مرداد با تسخیر رادیو آغاز شد. از صبح 28 مرداد حرکت‌های مشکوکی در سرتاسر شهر تهران مشاهده شد و گروهی از چاقو کشان حرفه‌ای با فریادهای جاوید شاه به مراکز حساس حمله کردند.[9] در ساعت 3 بعد از ظهر، وقتی رادیو درباره آفات گندم صحبت می‌کرد، ناگهان برنامه عادی رادیو قطع شد و سپس صدای میراشرافی از بلندگوهای رادیو به گوش رسید که خبر سقوط حکومت مصدق و قتل دکتر حسین فاطمی را می‌داد.

ادامه را در اینجا بخوانید
http://www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition&UID=41930

جواد خراسانی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 http://cheshmejoo.blogfa.com/

سلام،
دوست گرامی جناب سیدمحمدی، باز به رویه سابق و مالوف پستی نوشته اید تا نیشگونی یا حتی مشتی حواله صورت نظام مرده جمهوری اسلامی کنید. درود بر شما!
اما به قول دوستان رشتی: بمرده خوکه نباید لگد زد.
یعنی به خوک مرده لگد نزن، چون اینجوری از بوی جسد متعفنش، هم خودت و هم دیگران اذیت خواهید شد. بهتر است کاری کنیم که با کمترین آسیب و ناراحتی از شر این جنازه متعفن خلاص شویم، نه با پاره کردن جسد تعفن گرفته، گند آن را در فضا پخش کنیم.

جواد خراسانی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:46

اما درباره مطلب شما، همه کسانی که تا قبل از کامنت بنده، پای این مطلب شما، کامنت گذاشته اند، مطلب را اینطور خوانده اند که بله ، پسر میراشرافی، پس از نجات از خودکشی، اعدام گردیده است.
حالا این برداشت ناشی از اعتماد به نقل قول شماست یا به خاطر هر چیز دیگر نمی دانم.
از شما می پرسم، آیا انسان عاقل به هر نقلی اعتماد می کند و بدون تحقیق آن را می پذیرد؟ آدم مسلمان نباید، سخنی را که می شنود یا می خواند، در خصوص خود آن خبر و راوی آن تحقیق کند؟( رجوع کنید به آیه خبر آوری فرد فاسق.)
آیا ویکی پدیا ارزش نقل و استناد دارد؟
آیا انتساب قتل و اعدام به کسی یا کسانی، ارزش تحقیق بیش از ویکر پدیا را ندارد؟
آیا شما چون بر علیه حضرت خمینی نظر و موضع داری، به ر چیزی برای نشان دادن این دشمنی متوسل می شوی؟ پس مسلمانی کجاست؟

جواد خراسانی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:57

شما حتی در همان متن منقول از ویکی پدیا( که از نظر علمی و استنادی واقعا" بی ارزش است) هم دقت نکرده اید. آنجا در آخرین جمله آمده است:

"  پسرش پیش از اعدام دست به خودکشی زد که با رساندن به موقع او به بیمارستان، زنده ماند تا حکم اعدام درباره اش اجرا شود. "

نوشته، " تا حکم اعدام درباره اش اجرا شود. " آیا از این جمله می شود نتیجه گرفت که او اعدام شده است؟

پاسخ منفی است. کلمه " تا " و " شود" در این جمله اشاره به آینده ای مجهول است، و به هیچ عنوان از آن مستفاد نمی شود که او اعدام شده است.
و اسناد حکایت از آن دارد که وی اعدام نشده است و هم اکنون نیز سر و مر و گنده (خیلی گنده!!!) زنده است و مثل پدر معدومش به گند زنی در زندگی مردم ادامه می دهد.

جواد خراسانی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:01

سندها:
آخرین تلاش های کیوان میراشرافی کلاهبردار معروف طاغوتی برای فرار از سه سال حبس و پرداخت هشتاد میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و برگرداندن زمین به ورثه کسی که از او کلاهبرداری کرده بود، ناکام ماند و شعبه 12 دادگاه تجدیدنظر استان اصفهان حکم شعبه 53 دادگاه عمومی اصفهان را مبنی بر محکومیت کیوان میراشرافی مورد تأیید قرار داد.
کیوان میراشرافی فرزند مهدی میراشرافی معدوم است، که از اعضای با نفوذ کانون های قدرت وابسته به بیگانه و رژیم پهلوی به شمار می رفت.

او پس از انقلاب به علت ارتکاب به جرایم متعدد محاکمه و به حبس ابد محکوم و ممنوع المعامله شد ولی پس از مدتی تحمل حبس، سال های پس از دفاع مقدس از زندان آزاد شد و چند صباحی را پنهان و به دور از انظار به گذران اوقات پرداخت.
وی فعالیت های خود را با تلاش برای بازپس گیری اموال مصادره شده پدرش آغاز کرد. کیوان میراشرافی با تطمیع و نفوذ در دستگاه قضایی توانست، تا آستانه بازگرداندن اموال پدر خود پیش برود. دراین میان روزنامه کیهان با پی گیری ماجرا و افشای اسناد مربوطه، دست اندرکاران امور را آگاه ساخت، تا اینکه انتقال اموال طاغوتیان و فراریان به وی متوقف شد.
روزنامه کیهان در هشدارهای خود بارها تکرار کرد که تا دیر نشده باید مواظب تحرکات امثال میراشرافیها بود.
با وجود این هشدارها، فضا برای فعالیت های کلاهبردارانه امثال میراشرافی ها همچنان مساعد بود.
از جمله موارد کلاهبرداری های وی این که در سال 1375 سیدکمال روحانی اصفهانی، از ملاکین و ثروتمندان مشهور اصفهان زمینی به مساحت 11760 متر واقع در خیابان جردن تهران را از وی خرید و در قبال آن هشتاد دهنه مغازه معروف به پاساژ هارونیه و یک قطعه زمین واقع در ناژوان اصفهان و دو دستگاه آپارتمان به عنوان ثمن معامله به فروشنده واگذار کرد. غافل از اینکه فروشنده هیچ حق تملکی نسبت به مالی که فروخته، نداشته است!
سیدکمال روحانی مدتی بعد زمین را به دو خریدار فروخت. خریداران پس از اینکه متوجه ماجرا شدند از روحانی به جرم فروش مال غیر شکایت کردند. روحانی نیز میراشرافی، فروشنده اصلی و کلاهبردار را به دادگاه معرفی کرد. کیوان میراشرافی با اعمال نفوذ مدتی مسیر پرونده را به نفع خود تغییر داد. در نتیجه روحانی به چهارسال زندان و پرداخت 400 میلیون تومان به خریدار محکوم شده و برای خالی نبودن عریضه میراشرافی هم به تحمل یکسال حبس و پرداخت 10 میلیون تومان به عنوان جزای نقدی محکوم گردید. اما چندی بعد حکم برائت گرفت! دراین میان روحانی پس از مدتی در زندان فوت کرد.
مجدداً فرزند روحانی بار دیگر به دادگاه شکایت برد. پنج نفر از قضات نظارت و پی گیری قوه قضائیه حکم صادره علیه روحانی را غیرقانونی تشخیص دادند و درخواست کردند تا مالکیت میراشرافی در مورد زمین کذایی مورد تحقیق قرار گیرد.
در تاریخ 31/3/82 ورثه مرحوم سیدکمال روحانی علیه آقای سیدابوالحسن میراشرافی تحت عنوان فروش مال غیر و کلاهبرداری شکایت کیفری کردند. شعبه 53 دادگاه عمومی اصفهان به موضوع رسیدگی و طی دادنامه های غیابی به شماره 615- 10/3/83 متهم را مجرم شناخت و به تحمل سه سال حبس و پرداخت هشتاد میلیون ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت و برگرداندن زمین به ورثه مرحوم روحانی محکوم نمود. این حکم با اعتراض کیوان میراشرافی مواجه شد. موضوع رسیدگی شد و طی دادنامه شماره 1222- 6/9/84 اعتراض میراشرافی را مردود اعلام کرد. بار دیگر این حکم مورد اعتراض میراشرافی قرار گرفت و در شعبه 12 دادگاه تجدیدنظر استان اصفهان بررسی شد. هم اکنون این دادگاه براساس دادنامه 487- 22/4/85 اعلام کرده است؛ دفاعیات تجدیدنظرخواه، غیرموجه و مردود است. این رای مستند به بند الف ماده 257 قانون آئین دادرسی کیفری صادر گردیده و قطعی است.

گفتنی است، هفت سال از این ماجرا و فراز و فرود هایش می گذرد. حتی یکنفر جان خود را دراین راه از دست داده است. اموال کلاهبرداری شده توسط احکام متعدد این دست و آن دست می شود! اما آیا می توان امیدوار بود که بالاخره این حکم و بخصوص محکومیت کیوان میراشرافی جامه عمل بپوشد؟

جواد خراسانی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:02

اسناد:
مواظب باشیم دیرنشود! بازهم درباره میراشرافی


نویسنده: کورش روحانی اصفهانی


دفتر پژوهش های موسسه کیهان!
در بدو امر مراتب تشکر و امتنان خودم را نسبت به درج رنج نامه حقیر در آن روزنامه وزین اعلام می دارم و از خداوند متعال توفیق روزافزون شما و همکارانتان را در راستای اهداف مقدستان مسئلت می نمایم. در تاریخ 4/11/1384 به قلم این حقیر در پاورقی «نیمه پنهان» روزنامه کیهان مطلبی چاپ شده بود که طی آن مشروح آلام و مصائبی که از جانب یک عنصر طاغوتی و مفسد اقتصادی امروز بر سر من و خانواده ام رفته بود گفته شده بود و در آن تنها فقط یک نمونه از خلفات «کیوان
میر اشرافی» را توضیح داده بودم که چگونه زمینی را در خیابان آفریقا با استفاده از مدارک مجعول به مرحوم پدرم فروخت و باعث گرفتاری های عدیده ای شد که شرح آن از حوصله این مقال خارج است ولی عاملی که باعث شد حقیر قلم به دست بگیرم و این نامه را تنظیم نمایم این بود که احساس نمودم مطلب اصلی من در بین شرح ظلم و ستم میراشرافی بر خانواده ام مستور مانده است و به نوعی نقض غرض گردیده منظور من یادآوری این نکته به عزیزان قوه قضائیه بود. آقای ابوالحسن میراشرافی معروف به کیوان که خود را طلبکار مردم و جمهوری اسلامی می داند و چند صد میلیارد تومان اموال پدر معدومش را از دولت مطالبه می نماید چگونه توانست به کمک عواملش و با مدارک مجعول یازده هزار متر زمین را در شمال تهران به فروش رساند آنهم با مدارک مجعولی مانند حکم حاکم شرع، وکالت اعضاء تعاونی مسکن شهرداری منطقه 3 و غیره... و سپس تبرئه نیز بگردد مراد اصلی من این بود که افراد دیگری در دام این مفسد پیر نیفتند. کیوان میراشرافی کسی است که شرح اقدامات خیانت های وی در «ناروان» هنوز در خاطر مردم اصفهان هست.
میر اشرافی که طبق مدارک موجود در ساواک اصفهان (که تصویر آن در پاورقی نیمه پنهان روزنامه کیهان چاپ شده است) جنایت و عیاشی را به حدی می رساند که سا واک طی نامه محرمانه ای تقاضا می کند به نحوی مقامات بالا به نامبرده تفهیم کنند که مراعات جو مذهبی شهر اصفهان را بنماید.
میر اشرافی کسی است که طبق اظهارات مکتوب یکی از کارکنانش (که در دادگاه انقلاب تهران موجود است) حتی پس از آزادی از زندان و رهایی از اعدام دست از اعمالش برنداشته است. به حدی که وقتی خبر قتل پسر «رضا فاضلی» (از تهیه کنندگان فیلم های مستهجن و گرداننده شبکه های ماهواره ای) را در لندن می شنود پیغام می دهد که شخصا با استفاده از عواملش در لندن قاتل را شناسائی و انتقام خواهد گرفت. لازم به ذکر است که پسر رضا فاضلی که گویا جا پای پدر شریفش! گذاشته بود در یک تسویه حساب شخصی در لندن به سزای اعمالش می رسد. و همچنین طبق همین اظهارات میراشرافی باند مسلحی در خارج از کشور تشکیل داده که در جهت خروج اشیاء عتیقه و فروش آن در خارج از کشور مخالفان میراشرافی را از سر راه برمی دارند.
به هر حال ذکر این نکات لازم بود تا بگویم همان گونه که مقامات قضایی که یقینا بیش از من حقیر به پرونده های میراشرافی آگاهی و اشراف دارند در جهت اجرای عدالت و احقاق حق به خود زحمت می دهند و پرونده های میراشرافی را پس از 28 سال بررسی می نمایند یقینا به حقیر سراپا تقصیر هم حق می دهند که خواستار این باشم که پرونده زمین خواری میراشرافی و فساد اقتصادی نامبرده را که باعث ویرانی زندگی من و خانواده ام و مرگ پدرم شد را بررسی نمایند و لااقل این جواب را به افکار عمومی بدهند که چگونه می توان 11 هزار متر زمین را در قلب پایتخت جمهوری اسلامی با مدارک جعلی فروخت و بعد هم تبرئه گردید؟
هرچند پدر من به دلایلی که مهمترین آن ترس از میراشرافی و تهدیدهای او بود از شکایت علیه او خودداری نمود ولی آیا حقوق بیت المال هم باید از بین برود؟ 11 هزار مترزمین در جردن آنقدر ارزش دارد که میراشرافی چند ماه دیگر که 10 سال از ماجرای فروش زمین به پدرم گذشته است و جرم شامل مرور زمان شده است شخص ساده لوح دیگری را فریب دهد و همین زمین را به او بفروشد و این درحالی است که شخصا از نامبرده شنیدم که با دستکاری در همان وکالت مجعولی که به پدرم تفویض کرده می تواند مقدار زیادی زمین در حومه اصفهان و قم را به فروش برساند.
به هر حال حقیر به عنوان وظیفه شرعی و قانونی خود اعلام می نمایم چنانچه مقامات مسئول در قوه قضائیه قصد رسیدگی به ماجرای یک زمین خواری بزرگ در قلب پایتخت را دارند می توانند پرونده مربوط به میراشرافی را در دادسرای رسالت بررسی نمایند.
در خاتمه فرصت را مغتنم می شمارم و خاطرنشان می سازم که حقیر بعد از 28 ماه توانسته ام میراشرافی را در دادگاه بدوی اصفهان محکوم به حبس و برگرداندن اموال کلاهبرداری شده نمایم هرچند به تأیید و اجرای این حکم با توجه به سوابق میراشرافی امیدی ندارم ولی از مقامات محترم دادگستری اصفهان مصرا می خواهم که لااقل جلوی اطاله دادرسی این پرونده را بگیرند تا تکلیف این حقیر و خانواده ام زودتر روشن شود.


روزنامه کیهان، شماره 18505 به تاریخ 11/2/85، صفحه 8 (پاورقی)

جواد خراسانی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:08

اسناد:
از همه مهم تر نویسنده دربخش دیگری از خاطرات خود به کارنامه و زندگی مهدی میراشرافی معدوم و پسرش کیوان می پردازد و چنان غمخوارانه از آنها چهره ای مثبت و (از پدر) مبارز می سازد (6) که گویی، میراشرافی (پدر) در محکمه انقلاب اسلامی به اعدام و مصادره اموال محکوم نشده است.

نویسنده ادعا می کند «کیوان میراشرافی» هم اکنون از طریق یک مغازه دوچرخه فروشی زندگی می گذراند. درحالیکه درباره جنایات این پدر و پسر، روزنامه کیهان، بارها و بارها با اسناد متقن دست به افشاگری زده است. (7) آن هم به این دلیل که «کیوان میراشرافی» چندین بار به مدد پرداخت رشوه ، رباخواری های نجومی و زدوبند، کوشیده است تا اموال مصادره شده خود و پدرش را دوباره تصاحب کند و یا درکار قضایی شاکیان خود علاوه بر کارشکنی، حتی آنها را به مرگ تهدید کرده بود. آن هم کسی که متاسفانه از طریق همین روابط مشکوک علی رغم محکوم شدن به حبس ابد، پس از مدتی آزاد شد و به جای عبرت گرفتن و تنبه از گذشته سیاه خود، دوباره بساط زمین خواری و کلاه برداری و... را فارغ البال پهن کرد. چنان که هم اکنون نیز بسیاری از پرونده های تخلفات و قانون شکنی های وی در قوه قضاییه مفتوح است و بارها شاکیان وی از بیم تهدیداتش، با اسناد بی گناهی خود به روزنامه کیهان مراجعه کرده اند. بدین ترتیب برخلاف نوشته کتاب؛ «کیوان میراشرافی» نه تنها در عسرت روزگار نمی گذراند که امروز در شمار زمین خواران و کلان سرمایه داران با نفوذ متأسفانه در برخی از مراکز قدرت به حساب می آید.

گذشته از این در ارتباط با این پدر و پسر نسبت هایی نیز به حضرت امام(ره) بدون سند داده شده است. (8) که آن هم بنا به وصیت ایشان تنها با رجوع به فایل صوتی تصویری و یا تأیید امضا و دستخط ایشان توسط دفتر حفظ و نشر آثار ایشان قابل استناد است و دریغ که مرکز حفظ و نشر آثار ایشان عموما در برابر چنین ادعاهایی سکوت پیشه می کند.
ــــــــــــــــــــــ
پی نوشت:
1- رک به صفحات 54-64- 74-95- 79-312-712-716-2.17 خاطرات میرمحمد صادقی.
2- همان صص 4.17 5.17
3- همان ص 4.31
4- رک به خاطرات سپهبد سابق فردوست، انتشارات اطلاعات.
5- رک به فرهنگ سینمای ایران جمال امید و فرهنگ فیلم های سینمای ایران تالیف همین نویسنده.
6- همان صص 716 تا 9.16
7- برای آشنایی با شرح حال و عملکرد مهدی و کیوان میراشرافی به جلد دوم، از مجموعه کتابهای «نیمه پنهان» که توسط دفتر پژوهشهای مؤسسه کیهان منتشر شده مراجعه فرمایید. همچنین نامه های چاپ شده مال باختگان و قربانیان زدوبندهای کیوان پس از آزادی از زندان مندرج در پاورقی روزنامه کیهان.
8- «درد درد» خاطرات میرمحمد صادقی ص 961 و

جواد خراسانی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:18

اما در مورد خود سیدمهدی میراشرافی، قسمت هایی را دوست گرامی جناب ستاریان در کامنت شان نوشته اند و آدرس داده اند. بنده با ذکر یک توضیح، برخی مطالب دیگر را در خصوص وی می آورم:
_ توضیح: نقل این اسناد، از طرف بنده به معنای تایید صددرصد محتوایشان نیست. هم تحقیق نیاز دارد و هم مدارک محکمتر._

سیدمهدی میراشرافی - صاحب روزنامه آتش که یکی از سردمداران داخلی کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ است که با به راه انداختن چماق‌بدستان و تصرف رادیو اعلام کرد که حکومت مصدق سقوط کرد و «سر دکتر فاطمی وزیر خارجه دولت مصدق را من بریدم و گوش او در دست من است » او که دوست کاشانی و بقائی و خمینی بود، وقتی امید نجف آبادی او را در دادگاه انقلاب اصفهان محکوم به اعدام کرد و حکم را به اجرا گذاشت، کینه و خشم آقای خمینی را نسبت به خود بر انگیخت.
بعد از پیروزی انقلاب میراشرافی را دستگیر و زندانی کردند، امّا بلافاصله با سفارش دفتر آقای خمینی و قدوسی دادستان کل انقلاب و آقای بهشتی، آزاد گردید و چون میراشرافی می دانست که در تعقیبش هستند برای حفظ امنیت و جان خود، در قم سکنا گزید.
امید نجف‌آبادی می گوید، وقتی به اصفهان آمدم (رئیس دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان) و کار را در دادگاه شروع کردم « گفتم پرونده‌ها را بیاورید. ببینم از جمله پرونده‌هایی که آوردند دیدم، پرونده آقای میراشرافی است. گفتم آقا این شخص را چرا آزاد کردید؟ چرا او را دادگاهی نکردید که دادگاه روی این شخص تصمیم بگیرد؟ گفتند آقا یکی از افرادی که در رأس انقلابی‌ترین ارگانهای مملکتی است تلفن کرده به دادسرا و گفتند اگر آقای میراشرافی را آزاد نکنید به اندازه روزهائی که ایشان در زندان بوده است من دادستان را زندانی خواهم کرد »
امید می گوید: "این شخص یک پرونده چند هزار برگی داشت. چه جنایت‌هایی که نکرده بود. او تعداد زیادی شاکی خصوصی داشت، بعضی از شاکیان این شخص از سال ۱۳۲۷ دنبال شکایت خود بودند و دستشان بجایی نمی‌رسید وقتی سؤال کردم که این شخص چرا دستگیر نمی‌شود، در پاسخ گفته می‌شد به توصیه آقای قدوسی دادستان کل ایشان آزاد شده‌اند. من مجموعاً مدت ۸۰ روز اصفهان بودم که ۴۰ روز وقتم صرف دستگیری میراشرافی شد. تا اینکه او را در قم دستگیر و به اصفهان منتقل گردید... ایشان چنان به آزادی خود اطمینان داشت که روز اول در مقابل این همه تماشاچی، دادگاه را به مسخره گرفت. جلسه دوم که تشکیل شد، متوجه شد که مسئله جدی است. او کمی احساس خطر کرده در بین جلسه دوم و سوم بود که آقای رسولی محلاتی از دفتر امام تلفن کرد و گفت هر چه زودتر به قم بیا. من به ایشان گفتم کجای دنیا رسم است که یک قاضی را وسط محاکمه خلع کنند آن هم بدون دلیل ایشان دو ساعت پس از مکالمه مجدداً زنگ زد پس از اتمام این جلسه دادگاه به قم بیا. در پاسخ گفتم، مگر من مسخره هستم. اسلام استقلال قضایی را تضمین کرده همه کشورها هم که از آزادی دموکراسی بهره‌ای دارند قضات آن کشورها هم استقلال کامل دارند. مگر اینکه یک دادگاه ویژه‌ای تشکیل شود و به کار آن قاضی رسیدگی کند.
حالا شما با در اختیار داشتن رادیو تلویزیون بردارید و اعلام کنید که مرا اخراج کرده‌اید. جلسه سوم را تشکیل دادیم و حکم چند صفحه‌ای صادر کردم که به موجب حکم وی به اعدام محکوم شد. موقعی که حکم ماشین می‌شد، میراشرافی از زندان به من پیغام داد قصد دارد با من ملاقات کند. وی پس از تماس با من گفت قصد دارد با تهران تماس بگیرد من این اجازه را به او دادم. ایشان ساعت ۱۱ صبح مرا دید، و قرار بود ساعت ۱ بعد از ظهر حکم اجرا شود.
ظهر من به منزل یکی از آشنایانم رفتم، که تلفنی به من اطلاع دادند که امام خمینی با خط خودش نوشته به قدوسی بگوئید به قرار مذکور میراشرافی بر حسب حکم عفو مشمول است. آقای امید او را بی‌جهت احضار کرده است. ولی حکم اجراء شده بود.
در هر حال، بعد از دستگیری مجدد آقای میراشرافی از دفتر امام و قدوسی و بهشتی تلفن شده بود و بالاخره آقای رسولی محلاتی مسئول دفتر آقای خمینی در حین دادگاه تلفن کرده و گفت فوری برود قم و حتی آقای خمینی با خط خودش نوشته بود که میراشرافی بر حسب حکم عفو، مشمول عفو قرار گرفته است و آقای میراشرافی، خود در دادگاه به آقای امید گفت: «اساساً امام مرا مورد عفو قرار دادند چطور حالا بایستی محاکمه شوم. »
هنگامی که در روز ۲۱ آذر حکم اعدام میراشرافی به اجراء درآمد، «حاکم شرع دادگاه انقلاب (یعنی امید نجف‌آبادی) نیز در پی آن همراه صدها نفر از مردم اصفهان به قم رفت.
وی می گوید: «ولی چه بگویم که چه دستهایی در این مملکت هنوز هست. ما را تهدید کردند. تهدید به تعطیل دادرسی کردند. ما را تهدید کردند که اگر میراشرافی آزاد نشود، خود شما را ترور می‌کنیم. توبیخ می‌کنیم ولی باز هم مقاومت کردیم. »
آقای امید نجف‌آبادی در مجلس خبرگان و در دفتر آیت‌الله منتظری و با حضور آشیخ حسن ابراهیمی و آقای علی امیرحسینی و اینجانب محمد جعفری و چند نفر دیگر در همان سال ۵۸ جریان اعدام میراشرافی را برای ما چنین نقل کرد:
" هنگامیکه میراشرافى را دستگیر و او را بازجوئى کردم به من گفت: تو هیچ کارى نمى‏توانى بکنى. به او گفتم که تو را اعدام مى‏کنم. در جواب گفت: یقین بدان اگر مرا اعدام کنى، خودت بدتر از آن خواهى دید. آقاى امید چنین ادامه داد: بعد از دستگیرى وى، سیل تلفنها و سفارشها و توصیه ها نسبت به وى شروع شد و من به هیچکدام از آنها توجهى نکردم. تا اینکه امام خمینى وارد کار شد و من اطلاع حاصل کردم که پیکى از طرف آقاى خمینى به همراه نامه آقا که امر کرده‏اند فورى میراشرافى را رها کنم به اصفهان آمده است. من قبل از اینکه پیک برسد و نامه آقاى خمینى را بدست من بدهد، فورا او را احضار کردم و دستور اعدام را صادر و وى را اعدام کردم. یکى دو ساعت از اعدام وى گذشته بود که پیک رسید و نامه را بدستم داد. نامه را روى چشم گذاشتم و باز کردم. مضمون نامه این بود که میراشرافى را رها کن و هرکارى دارى زمین بگذار و فورى بیا پیش من. سپس به پیک گفتم متأسفانه کمى شما دیر رسیده‏اید و قبلا وى اعدام شده است و من خبر نداشتم که امام از اعدام وى ناراضى است و بلافاصله در تهران خدمت آقا رسیدم. وقتى آقا را ملاقات کردم با یک نگاه خیره کننده‏اى گفت: میراشرافى را اعدام کردى؟!

مدتى بعد همانطوری که میر اشرافی به امید نجف آبای گفته بود که اگر مرا اعدام کنی، اعدام می شوی! در وقایع سیدمهدى هاشمی وى را دستگیر و به اتهام لواط او را اعدام کردند. در کتاب خاطرات سیاسى رى شهرى چنین آمده است: فتح اللَّه امید نجف آبادى، همکارى با مهدى هاشمى، مسائل شدید خلاف اخلاق، اعدام تاریخ ۶۷/۸/۱۶. یکى از طرفداران سید مهدى و امید، بعداز اعدام وى و مطلع شدن از عنوان لواط براى او بسیار ناراحت بود و مى‏گفت: من از اینان متحیرم که چطور از نظر فقهى احراز کرده‏اند که او لواط کرده است. مگر نه اینکه چهار شاهد عادل باید شهادت بدهند که این عمل واقع شده و وقوع آنرا با تعبیر معروف ردکردن نخ ثابت کرده باشند و یا خود مشاهده کرده‏اند. معلوم مى‏شود که اینان عادل نبوده‏اند، چون اگر عادل بودند چگونه مى‏توانستند به درون خانه ها بروند و وقوع این عمل شنیع را مشاهده کنند."
اما چون امید نجف آبادی، میر اشرافی را اعدام کرد و حتی به نامه و سفارش های آقای خمینی مبنی بر آزادی و عفو وی توجه نکرد، همانطور که خودش گفت:« وقتى آقا را ملاقات کردم با یک نگاه خیره کننده‏اى گفت: میراشرافى را اعدام کردى؟!» آقای خمینی کینه وی را به دل گرفت و چون ممکن نبود که آشکارا بگویند، به خاطر اعدام میر اشرافی او را اعدام کردند، وی را در جریان سید مهدی هاشمی به اتهام لواط و مسئله همکاری با سید مهدی اعدام کردند.


جواد خراسانی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:39

مطلب را در خصوص مفاسد سیدمهدی میراشرافی، با نقل خاطره شفاهی از یکی از سرشناسان اصفهان که خودم از ایشان شنیده ام به پایان می برم.
" _ میراشرافی در کودتای سیاه 28 مرداد 32، عامل درجه اول آن در اصفهان بود. در مقابل وی یکی از پزشکان درجه اول اصفهان که از موسسان و اساتید دانشکده پزشکی اصفهان و فردی مومن، موجه و خدوم بود، به عنوان سردمدار هواداران دکتر مصدق قرار داشت.
پس از کودتا وی از ریاست دانشکده خلع و مطرود کودتاچیان و حکومت می شود.
میراشرافی به واسطه صدماتی که از ناحیه طرفداران نهضت ملی کردن صنعت نفت در اصفهان خورده بود، کینه این پزشک و استاد دانشگاه را به دل گرفت. تا اینکه در اوایل دهه 40 پسر وی را ربوده به کوه صفه و قلعه شاه دژ برده و پس از انجام عمل لواط با وی، و.... و او را به قتل می رسانند. آقای دکتر ح نیز پس از قطع امید از رسیدگی به این جنایت، از غصه پسرش دق می کند و می میرد.

جواد خراسانی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:49

دوست گرامی جناب سیدمحمدی امیدوارم مرا ببخشید. از این همه روده درازی متاسفم.

همه اش بدین خاطر بود که نقل بی سند، پایش جایی بند نیست. طرح این مباحث علاوه بر دقت، وسواس هم می خواهد. مضافا" اینکه، درست است که ما( بسیاری از بچه مسلمان ها) این نظام را قبول نداریم، ولی این نباید باعث شود که با طرح این مباحث و بدینگونه، خودمان زبان طعن و کنایه و توهین را تا جسارت به برخی روایات فراهم کنیم.
باز هم پوزش می خواهم.

سلمان محمدی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:44 http://salmanmohammadi.blogsky.com

جناب آقای ستاریان عزیز. سلام. شدت علاقه برای چشم آدم خوب نیست.
آن که خائن بود، خود سیدمهدی میراشرافی بود، اما آن که با تلاش بسیار نگذاشتند خودکشی کند تا بعد با لذت انقلابی خاصی (!!!!) اعدامش کنند، پسرِ بدبخت ننه مرده اش بود.
(گیرم پدر تو بود قاتل/ از قتل پدر تو را چه جرمی است؟)

جواد خراسانی یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:38

سلام،

" ... کیوان میراشرافی پسر سیدمهدی میراشرافی، زنده است. "

خب این جور تکمله نویسی و اصلاح مطلب هم برای خودش سبکی است! سبک آقای سیدمحمدی!

----
آقا سید! بزن به شونه این دوست دکترمون، بیدارش کن! بگو رسیدیم داداش! خواب نمونی!!!!

ستاریان یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:06

آقای سلمان محمدی
سلام

وقتی می گویم از آداب بحث به بهره ای , مقصودم ظلب عذر خواهی شما نیست!
بحث را بخوان. چشمت را باز کن و بحث را بخوان و این چندمین بار است که می گویم یا بحث را بخوان یا در آن شرکت نکن!
طرف اصلا نه تنها اعدام نشده بلکه سر و مر گنده و راست راست دارد میچرخد و حاصلی که از فضل پدر برده را به نمایش می گذارد!فقط چشم باز برای دیدن لازم است.
عزیز من , یکی از آداب بحث گوش کردن (و در اینجا خواندن) مطلب طرف دیگر گفتگو و بعد حرف زدن (در اینجا نوشتن)است.

سیدمحمدی-ستاریان-محمدی-خراسانی یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:31

سلام علیکم.
یک) سیدمحمدی - خراسانی.
بنده نوشته بودم:

«سیدمهدی میراشرافی نماینده ی مجلس شورای ملی قبل از انقلاب اسلامی و سناتور قبل از انقلاب اسلامی بود. طبق ویکیپدیای فارسی مدخل مهدی میراشرافی:

«با وقوع انقلاب اسلامی ایران، به حکم دادگاه انقلاب اصفهان، او به همراه پسرش کیوان، محاکمه و محکوم به اعدام شد. پسرش پیش از اعدام دست به خودکشی زد که با رساندن به موقع او به بیمارستان، زنده ماند تا حکم اعدام درباره اش اجرا شود.»»

شما نوشتی که جملات فوق، دلالت بر این ندارد که کیوان میراشرافی اعدام شده باشد.
خب مگر من گفتم دلالت دارد اعدام شده است؟
مگر من حتا یک واو چیزی بیشتر از خبر ویکیپدیا نقل کردم؟ شما می گوئی ویکیپدیا سندیت ندارد؟ خب. نقل مطالب ویکیپدیا، اشکال دارد؟
و:
شما از کیهان و دفتر پژوهشهای کیهان نقل کردی کیوان میراشرافی اعدام نشده و زنده است. من هم تکمله نوشتم:

«[تکمله در تاریخ 16 اردیبهشت 1391:

طبق گفته های آقای جواد خراسانی، طبق کیهان و دفتر پژوهشهای کیهان، کیوان میراشرافی پسر سیدمهدی میراشرافی، زنده است.]»

آیا شما توقعی بیش از این داری از من؟ انتظار داری چه کار کنم؟ دوست داری چه کار کنم؟

دو) سیدمحمدی - ستاریان.
آقای ستاریان عزیز. ببخشید. راستش من متوجه نمی شوم شما با دیدن جملات

«سیدمهدی میراشرافی نماینده ی مجلس شورای ملی قبل از انقلاب اسلامی و سناتور قبل از انقلاب اسلامی بود. طبق ویکیپدیای فارسی مدخل مهدی میراشرافی:

«با وقوع انقلاب اسلامی ایران، به حکم دادگاه انقلاب اصفهان، او به همراه پسرش کیوان، محاکمه و محکوم به اعدام شد. پسرش پیش از اعدام دست به خودکشی زد که با رساندن به موقع او به بیمارستان، زنده ماند تا حکم اعدام درباره اش اجرا شود.»»

چه جوری است و چرا، می روی اسناد و مدارک سال 1332 و این که میراشرافی چه کرد و چه بود و ... را نقل می کنی. راستش متوجه نمی شوم.
نظام جمهوری اسلامی در ضدیت با کودتاگران سال 1332 ، آنها را اعدام کرد؟ خب کودتاگران سال 1332 ، بر ضد نظام جمهوری اسلامی که کودتا نکرده بودند. میراشرافی از صدها و هزارها و میلیونها شاهدوست بوده و طبق درک خودش و مواضع و منافعش به نفع شاه و بر ضد مصدق اقدام کرده بوده.
نه تنها میراشرافی، بلکه ظاهراً فدائیان اسلام و آیت الله هایی بوده اند در تهران و مشهد و جاهای مختلف که شادی کرده بودند از برگشتن شاه. تاریخ نویسان جمهوری اسلامی می گویند لات و لوتها و اوباش به نفع شاه اقدام کردند و آنها خشنود بودند از بازگشت شاه. اما ماجرا این طور نبوده.

به هر حال. از هرچه بگذریم. من واقعاً متوجه نشدم علت این که شما با دیدن خبر


«سیدمهدی میراشرافی نماینده ی مجلس شورای ملی قبل از انقلاب اسلامی و سناتور قبل از انقلاب اسلامی بود. طبق ویکیپدیای فارسی مدخل مهدی میراشرافی:

«با وقوع انقلاب اسلامی ایران، به حکم دادگاه انقلاب اصفهان، او به همراه پسرش کیوان، محاکمه و محکوم به اعدام شد. پسرش پیش از اعدام دست به خودکشی زد که با رساندن به موقع او به بیمارستان، زنده ماند تا حکم اعدام درباره اش اجرا شود.»»


رفته ای و صفحات تاریخ سال 1332 را در کامنت آوردی، چیست.
من نمی دانم، ولی احتمال می دهم آقای سلمان محمدی هم مانند من متعجب است واکنشهای شما و نوشته های شما، ارتباطش با متن چیست.

3) سیدمحمدی - سلمان محمدی.
این قدر نماینده ی مجلس شورای ملی و مجلس سنا اعدام شدند بعد از انقلاب، که بعضاً حتا حکم اجتهاد داشتند از علمای نجف، که میراشرافی گُم است در میان آنها.
به هر حال آقای جواد خراسانی از کیهان و دفتر پژوهشهای کیهان نقل کرد کیوان میراشرافی زنده است. بنده هم تکمله گذاشتم بر نوشته ام.
من کتاب رجال پارلمانی ایران از مشروطه تا انقلاب، نوشته ی منوچهر نظری، انتشارات فرهنگ معاصر، 1390 را چند ماه قبل خریدم. تک تک نمایندگان کل تاریخ پارلمان ایران قبل از انقلاب را دارد. من بر اساس شوق شخصی ام چند ماه است دارم تحقیقاتی انجام می دهم. تقریباً به شکل ویرایش مدخلهای کتاب نامبرده.
کتاب خواندنی است به نظرم.
نویسنده تقریباً موفق بوده با رعایت حساسیتهای کتاب نویسی در ایران، زندگینامه ها را تنظیم و منتشر کند.
ببین حول و حوش انقلاب، چه می شده اند نماینده ها. فهرست کن ببین تعداد نمایندگانی که

«بعد از انقلاب اسلامی اعدام شدند»

طبق این کتاب چند نفر است.

نماینده ها یا اعدام می شدند، یا باید حقوق دوران نمایندگیشان را پس می دادند، یا اگر نداشتند پس بدهند واسطه هایی فراهم می کردند تا دادگاه انقلاب یا دفتر رهبری یا ... آنها را معاف کند از پرداخت حقوق دوران نمایندگیشان، یا می رفتند یک گوشه و جیک نمی زدند.

ستاریان یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:17

سلام
آقای سید محمدی
من اگر از اقدامات سال ۳۲ میراشرافی نوشتم برای این بود که احتمال می دادم شما نمی دانسته ای که او بر علیه مصدق چه کرده است والا از او با این متن جانبداری نمی کردی. متن شما جانبدارانه از او و پسرش بود.
اینکه بیگناهان زیادی در انقلاب کشته شدند و یا اعدام شدند که حرفی نیست اما وقتی به استناد یک نوشته از ویکی پدیا که هر کسی می تواند در ان دخل و تصرف کرده و متن را عوض کند . اصولا سایت معتبری نیست مطلبی را نقل می کنید خب انتظار نباید داشته باشید که کسی بررسی نکرده قبول کند.

من بررسی کردم و به چند مطلب رسیدم و آدرس دوتا را نقل کرده و قسمتی از ان ها را هم نوشتم. برای خواندن مابقی مطلب باید به لینکی که گذاشتم مراجعه می کردید . در ادامه ی مطلب اینطور نوشته است:

سرانجام میراشرافی
میراشرافی تا آخرین روزهای حیات رژیم پهلوی خود را در خدمت این خاندان می‌دانست تا جایی که حضور یکی دو نفر از نمایندگان را که قرار بود براساس سناریوی فضای باز سیاسی، به ایفای نقش مخالف بپردازند، تاب نمی‌آورد و به کاندیداتوری و انتخاب این افراد اعتراض می‌کند. در دادگاه میراشرافی، نامه‌ای از وی که خطاب به به ارتشبد معدوم نصیری(رئیس ساواک) نگاشته شده بود، قرائت شد، این نامه در اعتراض به کاندیداتوری جلال نائینی به عنوان نماینده مجلس سنا از سوی حزب رستاخیز بود:
«هر گاه قرار باشد جلال نائینی، دشمن شماره یک مقام سلطنت، سناتور بشود و نماینده حزب رستاخیز ملت باشد، دیگر برای چاکران شاهنشاه آریا مهر جای زندگانی در ایران نخواهد بود. حضور جلال نائینی در مجلس سنا ضربت محکمی بر پیکر حزب رستاخیز ملت ایران خواهد بود. ضربت محکم‌تری بر پیکر خادمین و شاه پرستان می‌باشد. دشنه تیزی بر قلب خادمین 28 مرداد خواهد بود و قلم بطلان بر خدمت افرادی که یک عمر در راه شاه‌پرستی و خدمتگزاری انجام وظیفه نمودند می‌باشد...»

خب ظاهرا بنا به آنچه اقای جواد خراسانی زحمت کشیده و به طور مبسوط توضیح داد برای اعدام کردن و یا نکردن او تلاشهای بسیاری شده است و آخرالامر با وجود دستخط امام برای اعدام نکردنش َ اعدامش کرده اند! اما پسرش زنده است و اعدام نشده است.

خب انتظار این بود که شما می نوشتی آنچه ویکی پدیا نوشته چنین القاء می کند که پسرش نیز مظلومانه! اعدام شده اما حقیقت این است که پسرش با وجود متهم بودن به دو قتل اعدام هنوز نشده است!

ستاریان یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:49

خطاب به اقای سلمان محمدی نوشته ای:
یا باید حقوق دوران نمایندگیشان را پس می دادند، یا اگر نداشتند پس بدهند واسطه هایی فراهم می کردند تا دادگاه انقلاب یا دفتر رهبری یا ... آنها را معاف کند از پرداخت حقوق دوران نمایندگیشان، یا می رفتند یک گوشه و جیک نمی زدند.

قبلا در این باره مقاله ای نوشته بودی و اعتراض کرده بودی که مثلا "خانم دکتر مهین‌‌دخت گرگانی، پزشکی متعهد، انساندوست، مؤمن و خادم بود "

یکی از کسانی که قرار شده بود حقوق نمایندگی اش را پس بدهد و شما طی یک مقاله با آه و ناله ی جانسوز جانبداری کرده بودی او بود و مقاله با عنوان :
پس گرفتن حقوق دوران نمایندگی ازنمایندگان مجلس شورای ملی و سنا
به این آدرس:
http://seyyedmohammadi.blogsky.com/1390/11/23/post-290/

متعرض این موضوع بود. من فقط یک نطق پیش از دستور او را عینا کامنت کردم و هیچ کس با خواندن آن حاضر به جانبداری از او نشد!

به هر حال باید بپذیریم که انقلابی شده بود و مردم عصبانی به همراه انقلابیونی که ۵۰ سال دیکتاتوری و زندان و شکنجه و تبعید را تحمل کرده بودند به پیروزی رسیده بودند و با عوامل رژیم قبل سردشمنی و جنگ داشته اند و این در انقلابها طبیعی است هر چند در زمان آرامش عجیب به نظر برسداما عجیب نیست چون دردها و رنجها و آلامی که مردم کشیده اند را فردای پیروزی انقلاب نمی توانند فراموش کنند.

ستاریان یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:15

شاید مخالفت میراشرافی با انتخاب شدن سید جلال نائینی در فضای باز ایجاد شده در نزدیکی های انقلاب به خاطر کمکهایی بوده که او به مصدق در زمان تبعیدش کرده بود!
اگر این باشد که دشمنی او با یکی از رهبران قیام ملی بسیار عمیق بوده و هر کس را که به مصدق و ملت نزدیک بوده را نیز مورد حمله قرار می داده است.

من سه نامه از مصدق به سید جلال نائینی را نقل می کنم تا ببینید کسی که برای مشارکتش در کودتای ۲۸ مرداد مدال گرفته بوده با چه کسی سر دشمنی داشته است:
http://www.noormags.com/view/fa/articlepage/9640/37/text

«احمد آباد 4 بهمن‏ماه 1340

خدمت جناب آقای جلالی نائینی

قربانت گردم،کتاب مرحمتی رسید و مومجب نهایت امتنان گردید. قبول بفرمایید که می‏خواستم فرصتی به دست آید تا بتوانم تشکرات خود را از آن همه مساعدت‏هایی که به وسیله‏ی جریده‏ی خودتان در موقع‏ زمامداری این‏جانب فرموده‏اید،عرض کنم که اظهارات این لطف سبب شد موقع را از دست ندهم و از آن بذل مساعدتی که برای پیشرفت مرام‏ و آرزوی ملت ایران فرموده‏اید،تشکر کنم و از خداوند مسألت نمایم‏ ارداتمند:دکتر محمد مصدق‏[امضا]

بـ-نامه‏ی اردیبهشت 1341

احمد آباد،3اردیبهشت‏ماه 1341

قربانت شوم،مرقومه‏ی محترمه عز وصول ارزانی بخشید و موجب‏ نهایت خوش وقتی گردید که سفری به هند فرموده و سلامت مراجعت‏ نموده‏اید.برای من عیدی نیست که تبریکات خود را عرض کنم.از خدا خواهانم که سال‏های سال در کمال صحت و خوشی به سر برید و روزی‏ پیش آید که ببینم ایران،وطن عزیز به آزادی ء استقلال رسیده و خود را در ردیف دول و مستقل و آزاد قرار داده است.در خاتمه ارادت خود را تجدید و پیوسته مژده‏ی صحت و سلامتی جناب عالی را انتظار دارم.

ج-نامه‏ی دیگر مورخ 14 اردیبهشت 1341

احمد آباد،14 اریبهشت‏ماه 1341

قربانت گردم،همان ایام که مرقومه‏ی محترم رسید بشکرات خود را از الطاف مبذوله و یک عکس هم به رسم یادگار برای جناب عالی و جناب‏ آقای سید علی ظهیر ارسال و تقدیم نموده‏ام و چنین تصور می‏کردم که‏ رسیده باشد و بنده در خدمت جناب عالی خجل و شرمنده نباشم.ولی بعد معلوم شد که عکس و نامه به آقای دکتر غلام حسین مصدق نرسیده و چون مدتی‏ست گذشته،معلوم نشد توسط کی از احمد آباد به شهر ارسال‏ شده و چه اتفاقی افتاده است که نرسیده است.اکنون با تشکر از الطاف‏ مبذوله عکس ناقابل خود را تقدیم می‏کنم و چنان‏چه در تحریم نام جناب‏ آقای سفیر اسبق هند،اشتباهی شده باشد،عکس را اعاده فرمایید که رفع‏ اشتباه بشود و هشت تخته حوله‏ی مرحمتی هم رسید و موجب نهایت‏ امتنان و تشکر گردید.در خاتمه،ارادت خود را تجدید می‏کنم و سلامت‏ جناب عالی را خواهانم.

دکتر محمد مصدق‏[امضا]

بله میراشرافی این چنین آدمی بوده است!

ThomasSi سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 16:25 http://www.deco-at.fr/562-nike-cortez-homme-noir-et-blanche

qyrrtpi

http://www.chaletinterclubmontventoux.fr/939-nike-air-max-2016-noir-et-vert.php
http://www.uial.it/766-scarpe-asics-gel-lyte-3.html
http://www.hotelcentrevalleebleue.fr/144-new-balance-bleu-gris.html
http://www.lenfancedelart.fr/nike-shox-2016-homme-939
http://www.io-riciclo.it/007-nike-air-force-1-ultra-flyknit-mid

<a href=http://www.lucilepeuch.fr/nike-huarache-noire-pas-cher-779.php>Nike Huarache Noire Pas Cher</a>
<a href=http://www.flight-ilfilm.it/timberland-hiking.html>Timberland Hiking</a>
<a href=http://www.meranergruppe.it/puma-nere-con-punta-oro-870.html>Puma Nere Con Punta Oro</a>
<a href=http://www.caminowatch.fr/adidas-gazelle-grise-homme-860.html>Adidas Gazelle Grise Homme</a>
<a href=http://www.biotoxen.it/758-cappello-adidas-nero-e-bianco.php>Cappello Adidas Nero E Bianco</a>

Douglaspi سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 18:05 http://www.giovanni17.it/nike-roshe-one-miglior-prezzo-982.htm

pwratzp

http://www.brocanteur-yonne-89.fr/728-yeezy-grise-et-noir.php
http://www.deco-at.fr/538-nike-cortez-noir-blanc
http://www.meranergruppe.it/puma-uomo-2016-935.html
http://www.comite-jumelage-vigneux-sur-seine.fr/603-chaussure-trail-homme-saucony.html
http://www.lenfancedelart.fr/nike-shox-rivalry-homme-blanche-782

<a href=http://www.lucilepeuch.fr/nike-huarache-noir-bleu-orange-833.php>Nike Huarache Noir Bleu Orange</a>
<a href=http://www.clinicaviaemilia.it/nike-free-verdi-271>Nike Free Verdi</a>
<a href=http://www.semioticamente.it/nike-sb-janoski-nere>Nike Sb Janoski Nere</a>
<a href=http://www.les-amis-de-nicolas-sarkozy.fr/850-nike-sb-stefan-janoski-homme-pas-cher.php>Nike Sb Stefan Janoski Homme Pas Cher</a>
<a href=http://www.clinicaviaemilia.it/nike-free-tr-626>Nike Free Tr</a>

Eugenecox چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 18:27 http://www.io-riciclo.it/169-nike-air-force-independence-day

ikufkoo

http://www.turismolastminute.it/553-scarpe-vans-basse.html
http://www.io-riciclo.it/175-nike-air-force-rosa-fluorescente
http://www.puntocomadv.it/934-nike-shox-nz-rosa-fluorescente
http://www.io-riciclo.it/855-scarpe-nike-air-force-1-mid
http://www.alphachem.fr/vans-old-skool-beige-096.aspx

<a href=http://www.clinicaviaemilia.it/nike-free-viola-356>Nike Free Viola</a>
<a href=http://www.comite-jumelage-vigneux-sur-seine.fr/824-saucony-baskets-femme.html>Saucony Baskets Femme</a>
<a href=http://www.biotoxen.it/401-cappello-jordan-oro.php>Cappello Jordan Oro</a>
<a href=http://www.prefassecourisme.fr/754-air-jordan-future-femme.htm>Air Jordan Future Femme</a>
<a href=http://www.chaussurespropres.fr/superstar-adidas-blanc-303.html>Superstar Adidas Blanc</a>

Douglaspi جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 21:50 http://www.bagage-de-bonnesante.fr/nike-roshe-run-taille-35

mtkdejd

http://www.alpassocoitempi.it/526-ray-ban-2016-collection.htm
http://www.casevacanzesottoalduomo.it/air-max-90-nere-saldi-363.php
http://www.bagage-de-bonnesante.fr/roshe-run-floral-supremo
http://www.chaletinterclubmontventoux.fr/234-nike-air-max-2016-femme-rose.php
http://www.clinicaviaemilia.it/nike-free-4.0-v2-review-runners-world-276

<a href=http://www.uial.it/363-scarpe-asics-tiger-in-offerta.html>Scarpe Asics Tiger In Offerta</a>
<a href=http://www.animalcare.fr/stan-smith-noir-croco-277.html>Stan Smith Noir Croco</a>
<a href=http://www.clinicaviaemilia.it/nike-free-tr-fit-4-breathe-black-326>Nike Free Tr Fit 4 Breathe Black</a>
<a href=http://www.lldlm.fr/915-asics-gel-lyte-3-blanche-femme.html>Asics Gel Lyte 3 Blanche Femme</a>
<a href=http://www.animalcare.fr/stan-smith-j-w-492.html>Stan Smith J W</a>

CurtisEn یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:16 http://www.biotoxen.it/971-cappello-memphis-grizzlies.php

vvwjpet

http://www.prefassecourisme.fr/982-air-jordan-retro-bleu.htm
http://www.escargot-de-monceau.fr/reebok-pump-shaq-attaq-844.php
http://www.prefassecourisme.fr/364-air-jordan-3-retro-bleu.htm
http://www.protege-dents-rugby.fr/adidas-neo-prix-747.html
http://www.lowcostjet.fr/594-nmd-human-race-achat.html

<a href=http://www.turismolastminute.it/478-vans-toy-story-andy.html>Vans Toy Story Andy</a>
<a href=http://www.io-riciclo.it/888-air-force-one-nike-blu>Air Force One Nike Blu</a>
<a href=http://www.deco-at.fr/601-nike-cortez-bleu-pastel>Nike Cortez Bleu Pastel</a>
<a href=http://www.microquadcopter.fr/converse-all-star-wallpaper-280>Converse All Star Wallpaper</a>
<a href=http://www.succesfou.fr/casquette-texas-rangers-new-era-426.html>Casquette Texas Rangers New Era</a>

RichardFumb یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:52 http://www.alpassocoitempi.it/329-ray-ban-wayfarer-pieghevoli-prezzo.htm

iyaaqxy

http://www.caminowatch.fr/gazelle-adidas-cuir-noir-010.html
http://www.io-riciclo.it/261-air-force-basse-grigie
http://www.meranergruppe.it/puma-fenty-creepers-prezzo-777.html
http://www.clinicaviaemilia.it/nike-lunar-flyknit-chukka-shop-824
http://www.protege-dents-rugby.fr/adidas-neo-basket-483.html

<a href=http://www.uial.it/868-asics-fuji-trabuco-4-neutral.html>Asics Fuji Trabuco 4 Neutral</a>
<a href=http://www.chaletinterclubmontventoux.fr/092-nike-air-max-90-2016-original.php>Nike Air Max 90 2016 Original</a>
<a href=http://www.lenfancedelart.fr/nike-shox-pas-cher-femme-929>Nike Shox Pas Cher Femme</a>
<a href=http://www.caminowatch.fr/prix-adidas-gazelle-maroc-939.html>Prix Adidas Gazelle Maroc</a>
<a href=http://www.biotoxen.it/968-cappello-adidas-rosso.php>Cappello Adidas Rosso</a>

Eugenecox سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 19:28 http://www.brocanteur-yonne-89.fr/637-yeezy-boost-950-fake.php

fzbpxsa

http://www.prefassecourisme.fr/464-air-jordan-5-retro-rouge.htm
http://www.alpassocoitempi.it/125-ray-ban-wayfarer-2140.htm
http://www.faustoparavidino.it/oakley-lenti-polarizzate.aspx
http://www.giovanni17.it/roshe-run-invernali-047.htm
http://www.deco-at.fr/922-nike-cortez-grise-femme

<a href=http://www.clinicaviaemilia.it/nike-lunartempo-721>Nike Lunartempo</a>
<a href=http://www.uial.it/689-asics-fuse-x.html>Asics Fuse X</a>
<a href=http://www.turismolastminute.it/385-vans-camoscio.html>Vans Camoscio</a>
<a href=http://www.flight-ilfilm.it/timberland-bambino-scarpe.html>Timberland Bambino Scarpe</a>
<a href=http://www.wildvisions.it/jordan-retro-5>Jordan Retro 5</a>

ThomasSi چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 03:39 http://www.mantenimientodejardines.com.es/

qfjznyb

http://www.terrazasdemadera.es/
http://www.limpiezasyserviciosterres.es/
http://www.13congresoppandaluz.es/
http://www.autoescuelaalcon.es/
http://www.hosting-prestashop.es

<a href=http://www.pharmaceutical-care.es/>kamagra sin receta</a>
<a href=http://www.pintorespontevedra.es/>kamagra opiniones</a>
<a href=http://www.costa-anatomicas.es/>super kamagra</a>
<a href=http://www.casafuentesdeinvierno.es/>levitra sin receta</a>
<a href=http://www.sofasbaratosweb.es/>priligy generico</a>

ThomasSi جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:45 http://www.chaussurespropres.fr/superstar-adidas-femme-39-532.html

vdiuhyg

http://www.lldlm.fr/918-asics-gel-lyte-v-beige.html
http://www.caminowatch.fr/prix-adidas-gazelle-femme-989.html
http://www.modeprice.fr/367-longchamp-besace-femme.php
http://www.escargot-de-monceau.fr/reebok-classic-010.php
http://www.animalcare.fr/stan-smith-adidas-original-femme-428.html

<a href=http://www.tissages-de-gravigny.fr/air-max-thea-premium-vert.html>Air Max Thea Premium Vert</a>
<a href=http://www.meranergruppe.it/puma-creepers-bianche-e-rosa-684.html>Puma Creepers Bianche E Rosa</a>
<a href=http://www.chaletinterclubmontventoux.fr/889-nike-air-max-2016-bleu-et-rose.php>Nike Air Max 2016 Bleu Et Rose</a>
<a href=http://www.alpassocoitempi.it/633-occhiali-ray-ban-da-sole-uomo-2016.htm>Occhiali Ray Ban Da Sole Uomo 2016</a>
<a href=http://www.io-riciclo.it/585-nike-air-force-1-high-retro-qs>Nike Air Force 1 High Retro Qs</a>

Thomasgah سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 16:44 http://www.winchesterletting.co.uk/air-huarache-womens-red-441.asp

htpuqsr

http://www.cyberville.co.uk/330-new-balance-womens-713.htm
http://www.wandsworth-plumbing.co.uk/ray-ban-sunglasses-for-men-models-2015-252.htm
http://www.giantfang.co.uk/nike-air-max-2016-mens-shoes-229
http://www.bike-courier.co.uk/nike-air-max-90-ultra-moire-whitewhite-301.html
http://www.lanarkunitedfc.co.uk/063-nike-air-max-90-camouflage-army-green

<a href=http://www.northhampshireenterprise.co.uk/nike-sb-janoski-stefan-806.html>Nike Sb Janoski Stefan</a>
<a href=http://www.accomlink.co.uk/adidas-gazelle-brown-499>Adidas Gazelle Brown</a>
<a href=http://www.waterfallrainbows.co.uk/nike-air-presto-lightning-2015-844.php>Nike Air Presto Lightning 2015</a>
<a href=http://www.lanarkunitedfc.co.uk/002-nike-air-max-90-price-malaysia>Nike Air Max 90 Price Malaysia</a>
<a href=http://www.poloshirtsonlineshop.co.uk/ralph-lauren-polo-shirts-dubai-726>Ralph Lauren Polo Shirts Dubai</a>

ThomasSi یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 17:21 http://www.batalladefloreslaredo.es/latch-oakley-644

otooiet

http://www.younes.es/576-nike-air-force-1-high-wear
http://www.colegio-sanfranciscojavier.es/861-zapatos-timberland-para-mujer-cafes.html
http://www.aspasi.es/621-saucony-ride-9-amazon.htm
http://www.younes.es/680-air-max-thea-azul-marino
http://www.sanjuandelamata.es/567-nike-free-run-3.html

<a href=http://www.cuadros-famosos.es/194-vestido-ralph-lauren-niña.html>Vestido Ralph Lauren Niña</a>
<a href=http://www.ibericarsalfer.es/zapatillas-nike-hombre-2013-778.html>Zapatillas Nike Hombre 2013</a>
<a href=http://www.el-codigo-promocional.es/279-reebok-nano-7.0.aspx>Reebok Nano 7.0</a>
<a href=http://www.sanjuandelamata.es/655-nike-free-run-baratas-contrareembolso.html>Nike Free Run Baratas Contrareembolso</a>
<a href=http://www.colegio-sanfranciscojavier.es/691-timberland-zapatos-de-hombre.html>Timberland Zapatos De Hombre</a>

ThomasSi دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 13:37 http://www.cyberville.co.uk/862-new-balance-600c.htm

fihvnqn

http://www.itsupportlondonbridge.co.uk/stan-smith-sneakers-red-879.asp
http://www.lanarkunitedfc.co.uk/928-air-max-90-black-infrared
http://www.marrandmacgregor.co.uk/853-adidas-boost-white.html
http://www.howzituk.co.uk/225-nike-flyknit-racer-blue-lagoon-on-feet.html
http://www.lanarkunitedfc.co.uk/256-nike-air-max-90-green-yellow

<a href=http://www.youthopinionsunite.co.uk/adidas-gazelle-og-womens-sale-772.php>Adidas Gazelle Og Womens Sale</a>
<a href=http://www.evoslimmingcoupon.co.uk/air-jordan-5-navy-blue-683.php>Air Jordan 5 Navy Blue</a>
<a href=http://www.marrandmacgregor.co.uk/738-adidas-yeezy-750-boost-uk-release.html>Adidas Yeezy 750 Boost Uk Release</a>
<a href=http://www.northhampshireenterprise.co.uk/nike-janoski-free-run-059.html>Nike Janoski Free Run</a>
<a href=http://www.ofpeopleandplants.co.uk/2015-nike-air-max-mens-white-569.html>2015 Nike Air Max Mens White</a>

FreddieIoDig دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 20:57 http://www.felipealonso.es/004-vans-turquesa.html

qcjbxfe

http://www.cdoviaplata.es/zapatos-mbt-baratos-hombre-672.html
http://www.sanjuandelamata.es/174-nike-free-rn-motion-flyknit-analisis.html
http://www.bristol.com.es/zapatos-nike-air-force-one-ecuador-688.html
http://www.denisemilani.es/971-air-force-baratas-niño.php
http://www.bristol.com.es/nike-air-force-descuento-862.html

<a href=http://www.luismesacastilla.es/832-nike-roshe-grises-y-azules.php>Nike Roshe Grises Y Azules</a>
<a href=http://www.sedar2013.es/gorras-new-era-nlb-2015-694.php>Gorras New Era NLB 2015</a>
<a href=http://www.tacadetinta.es/abercrombie-kids-clothes>Abercrombie Kids Clothes</a>
<a href=http://www.bristol.com.es/nike-air-force-1-tiendas-382.html>Nike Air Force 1 Tiendas</a>
<a href=http://www.sedar2013.es/gorras-anaheim-ducks-555.php>Gorras Anaheim Ducks</a>

ThomasSi جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 21:05 http://www.cdoviaplata.es/mbt-fora-873.html

njwwwag

http://www.adidasnmdcomprar.nu/adidas-nmd-red-961
http://www.aspasi.es/031-saucony-ride-9-opiniones.htm
http://www.denisemilani.es/603-nike-presto-foot-locker.php
http://www.dekodery.eu/nike-sb-trainerendor.html
http://www.cuadros-famosos.es/224-pantalones-ralph-lauren-outlet.html

<a href=http://www.lubpsico.es/adidas-smith-hombre-119.html>Adidas Smith Hombre</a>
<a href=http://www.el-codigo-promocional.es/008-zapatillas-reebok-clasicas-para-hombre.aspx>Zapatillas Reebok Clasicas Para Hombre</a>
<a href=http://www.rcaraumo.es/nike-flyknit-air-max-14ss-577.html>Nike Flyknit Air Max 14'ss</a>
<a href=http://www.batalladefloreslaredo.es/oakley-radar-ev-prizm-road-674>Oakley Radar Ev Prizm Road</a>
<a href=http://www.batalladefloreslaredo.es/oakley-nuevos-modelos-697>Oakley Nuevos Modelos</a>

ThomasSi شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 16:06 http://www.luismesacastilla.es/904-nike-roshe-run-eeuu.php

gucyzpc

http://www.ibericarsalfer.es/nike-running-mujer-precio-034.html
http://www.elregalofriki.es/ray-ban-new-wayfarer-tamaños-976.php
http://www.felipealonso.es/478-vans-vulcanized.html
http://www.younes.es/585-nike-air-max-90-mujer-blancas
http://www.cuadros-famosos.es/013-lacoste-hombre.html

<a href=http://www.luismesacastilla.es/175-nike-roshe-flyknit-multicolor.php>Nike Roshe Flyknit Multicolor</a>
<a href=http://www.younes.es/624-air-max-2015-hombre-celeste>Air Max 2015 Hombre Celeste</a>
<a href=http://www.sanjuandelamata.es/727-nike-roshe-run-amazon.html>Nike Roshe Run Amazon</a>
<a href=http://www.sedar2013.es/oklahoma-city-thunder-gorras-432.php>Oklahoma City Thunder Gorras</a>
<a href=http://www.younes.es/909-air-max-2015-precio>Air Max 2015 Precio</a>

RichardFumb سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 15:56 http://www.frankluckham.co.uk/adidas-superstar-black-and-gold-price-756.php

nbkfhem

http://www.marrandmacgregor.co.uk/731-adidas-yeezy.html
http://www.bike-courier.co.uk/nike-flyknit-air-max-2015-blue-219.html
http://www.wandsworth-plumbing.co.uk/ray-ban-kids-frames-062.htm
http://www.mandala2012.co.uk/618-adidas-shoes-black-and-red.html
http://www.waterfallrainbows.co.uk/nike-air-presto-black-on-feet-172.php

<a href=http://www.realmortgagefinance.co.uk/nike-shox-mens-uk-245.php>Nike Shox Mens Uk</a>
<a href=http://www.giantfang.co.uk/air-huarache-ultra-breathe-white-219>Air Huarache Ultra Breathe White</a>
<a href=http://www.lanarkunitedfc.co.uk/695-nike-air-max-90-ultra-moire-sneakers>Nike Air Max 90 Ultra Moire Sneakers</a>
<a href=http://www.decorator-norwich.co.uk/727-nike-free-4.0-flyknit-blue-and-black>Nike Free 4.0 Flyknit Blue And Black</a>
<a href=http://www.giantfang.co.uk/nike-air-force-1-high-red-and-white-346>Nike Air Force 1 High Red And White</a>

RichardFumb پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:43 http://www.teenie-dancer.de/564-nike-mag.html

wkjjbmm

http://www.teenie-dancer.de/449-nike-hyperdunk-dc.html
http://www.sposobynazdrowie.pl/119-puma-creepers-szare.php
http://www.zonnigemuziek.nl/925-nike-mags-price.htm
http://www.freiberufler-netzwerk.de/305-adidas-superstar-weiß-braun.php
http://www.sposobynazdrowie.pl/614-vans-czarne-damskie.php

<a href=http://www.itcigarrilloelectronico.es/540-adidas-d-rose-2017.html>Adidas D Rose 2017</a>
<a href=http://www.thenetgate.it/534-nike-mag-caratteristiche>Nike Mag Caratteristiche</a>
<a href=http://www.whitneymcveigh.co.uk/nike-lebron-10-cork-994.php>Nike Lebron 10 Cork</a>
<a href=http://www.nocnsfsportconventie.nl/165-adidas-nmd-r1-olive.php>Adidas Nmd R1 Olive</a>
<a href=http://www.sposobynazdrowie.pl/310-puma-buty-białe.php>Puma Buty Białe</a>

CurtisEn پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:06 http://www.zonnigemuziek.nl/178-nike-dunk-sky-high-beige.htm

xxhmalg

http://www.kristiinakoskentola.nl/668-nike-2017-wit-zwart.html
http://www.frbk.se/adidas-keps-stadium.html
http://www.pop-event.fr/chaussure-nike-air-mag-prix-095.php
http://www.tarvisioscacchi.it/449-adidas-tubular-shadow-white.html
http://www.skruvprojektet.se/060-adidas-harden-vol.-1-13-below-zero.aspx

<a href=http://www.itcigarrilloelectronico.es/583-comprar-adidas-climachill.html>Comprar Adidas Climachill</a>
<a href=http://www.trisportteam.cz/213-vans-boty-flower.html>Vans Boty Flower</a>
<a href=http://www.elsass-computer.fr/433-adidas-lite-racer-rose.html>Adidas Lite Racer Rose</a>
<a href=http://www.sjoraddningsbatar.se/524-vans-x-supreme-2015.php>Vans X Supreme 2015</a>
<a href=http://www.programfurora.pl/030-converse-damskie-krĂłtkie.php>Converse Damskie KrĂłtkie</a>

CurtisEn جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 03:29 http://www.super8-ilfilm.it/037-adidas-climachill-gazelle-boost

ejybogz

http://www.trisportteam.cz/808-saucony-xodus-2.0-cena.html
http://www.sjoraddningsbatar.se/728-vans-old-skool-lite.php
http://www.sanysad.es/nike-air-presto-blue-610.html
http://www.slojdakademin.se/771-puma-skor-xxl.php
http://www.slojdakademin.se/006-vita-puma-skor-dam.php

<a href=http://www.vecchiaarena.it/nike-cortez-ultra-moire-black-087.html>Nike Cortez Ultra Moire Black</a>
<a href=http://www.frbk.se/jordan-keps-sverige.html>Jordan Keps Sverige</a>
<a href=http://www.whitneymcveigh.co.uk/nike-metcon-3-flyknit-019.php>Nike Metcon 3 Flyknit</a>
<a href=http://www.programfurora.pl/134-converse-jesień-2016.php>Converse Jesień 2016</a>
<a href=http://www.frbk.se/ny-keps-blå.html>Ny Keps Blå</a>

CurtisEn جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 05:25 http://www.kristiinakoskentola.nl/116-nike-air-force-1-kind.html

uzsnxht

http://www.elsass-computer.fr/419-adidas-y3-2017.html
http://www.elsass-computer.fr/019-adidas-energy-boost-orange.html
http://www.ljungkyrkan.nu/740-puma-tenisky-na-behanie.htm
http://www.mis-printed.se/246-timberland-storleksguide.html
http://www.berwynmountainpress.co.uk/adidas-sl-loop-all-white-988.html

<a href=http://www.skruvprojektet.se/033-tech-super-2.0-adidas.aspx>Tech Super 2.0 Adidas</a>
<a href=http://www.c-p-c.fr/130-adidas-los-angeles-noir-homme.htm>Adidas Los Angeles Noir Homme</a>
<a href=http://www.koupelny-hed.cz/converse-one-star.aspx>Converse One Star</a>
<a href=http://www.c-p-c.fr/352-adidas-la-trainer-femme.htm>Adidas La Trainer Femme</a>
<a href=http://www.pop-event.fr/hypervenom-crampons-144.php>Hypervenom Crampons</a>

CurtisEn جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:06 http://www.aranjackson.co.uk/timberland-boots-outfit-tumblr-340.php

xnwbszp

http://www.jlapressureulcerpartnership.co.uk/reebok-running-shoes-black-541.htm
http://www.accomlink.co.uk/adidas-superstar-womens-white-and-pink-948
http://www.lanarkunitedfc.co.uk/904-nike-air-max-90-premium-safari
http://www.cars-wrapping.co.uk/167-nike-free-rn-flyknit-outlet.html
http://www.jlapressureulcerpartnership.co.uk/reebok-white-sneakers-430.htm

<a href=http://www.wandsworth-plumbing.co.uk/ray-ban-chris-sunglasses-896.htm>Ray Ban Chris Sunglasses</a>
<a href=http://www.giantfang.co.uk/nike-air-huarache-run-prm-suede-118>Nike Air Huarache Run Prm Suede</a>
<a href=http://www.mobiledeals4contractphones.co.uk/oakley-gascan-cap-726.html>Oakley Gascan Cap</a>
<a href=http://www.accomlink.co.uk/adidas-ultra-boost-black-001>Adidas Ultra Boost Black</a>
<a href=http://www.mandala2012.co.uk/198-adidas-black-trainers-ladies.html>Adidas Black Trainers Ladies</a>

CurtisEn شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 05:23 http://www.jonsvensdesign.se/459-nike-dunk-sky-high-vita.php

upsyzip

http://www.teenie-dancer.de/680-nike-hyperlive-ncs-where-to-buy.html
http://www.kristiinakoskentola.nl/113-nike-huarache-leer.html
http://www.freiberufler-netzwerk.de/332-adidas-nmd-r1-schwarz-damen.php
http://www.laluna-rouen.fr/148-nike-chaussure-air-max-95.html
http://www.berwynmountainpress.co.uk/adidas-js-wings-3.0-347.html

<a href=http://www.kristiinakoskentola.nl/554-nike-schoenen-2016-2017.html>Nike Schoenen 2016 2017</a>
<a href=http://www.sanysad.es/air-force-rojas-550.html>Air Force Rojas</a>
<a href=http://www.aletourist.nu/012-reebok-spor-ayakkabı-modelleri.htm>Reebok Spor Ayakkabı Modelleri</a>
<a href=http://www.trisportteam.cz/033-vans-boty-mickey-mouse.html>Vans Boty Mickey Mouse</a>
<a href=http://www.herz-jesu-huellen.de/nike-free-3.0-damen-reduziert-606.html>Nike Free 3.0 Damen Reduziert</a>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد