«بستن تنگه ی هرمز» یا «باز کردن زندانهای سیاسی»؟

                     بسم الله الرحمان الرحیم.

            دکتر حمید دباشی گفت ایران به جای این که بگوید تنگه ی هرمز را می بندیم، در ِ زندانهای سیاسی را باز کند تا آقای میرحسین و دیگران تظاهرات ضد جنگ برگزار کنند. دکتر حمید دباشی گفت موضع ایران ضعیف است.

            من با نظر دکتر حمید دباشی موافقم. اگر میرحسین و کروبی و خاتمی به وزارت کشور بگویند ما می خواهیم تظاهرات برگزار کنیم و فقط شعار ضد جنگ و ضد تحریم باشد در تظاهرات و شعار دیگر نباشد، وزارت کشور چرا مخالفت کند؟ حکومت چرا مخالفت کند؟ وقتی غرب ببیند میرحسین در جلوی صف تظاهرات است که فرض کنید یک میلیون نفر و دو میلیون نفر در تظاهرات شرکت کرده اند، و ببیند تظاهرات، تظاهرات حکومتی نیست، که پلاکاردها را حکومت بدهد دست مردم و شعارها را حکومت تعیین کند و زمان و ساعت تظاهرات را ستاد نماز جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی و ... تعیین کند، خب این تأثیرش بیشتر است، یا این که تلویزیون ایران چند روز چند روز یک فرمانده ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان دهد در کنار تصویر یک موشک که دارد می رود هوا؟

            این همه چپ و راست تظاهرات حکومتی برگزار شده و می شود و خواهد شد، و فیلمش را هم تلویزیون پخش می کند (با آهنگ فیلم محمد رسول الله و ...)، پس چرا تحریمها هست و بیشتر هم می شود و جدیتر هم می شود؟ بارها گفته اند تنگه ی هرمز را می بندیم، و موشکهای ایران هم هی جدیدتر و دوربردتر و قویتر می شود، پس چرا تحریمها هست و بیشتر هم می شود و جدیتر هم می شود؟

            البته من تقریباً هیچ گمان نمی کنم حکومت به سمت این روشها برود. تلویزیون حکومت ایران عکس باراک اوباما را کنار عکس جغد می گذارد و در تلویزیون نشان می دهد. تلویزیون حکومت ایران عکس حجت الاسلام دکتر محسن کدیور و دکتر سیدعطاء الله مهاجرانی و ... را نشان می دهد، پس از عکس باراک اوباما و عکس جغد.

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی نادری نژاد جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 http://www.mehre8000.blogfa.com

با سلام
باید توجه داشت که بستن تنگه هرمز از جانب ارتش جمهوری اسلامی عملیات روانی و به نوعی بازدارندگی نظامی است.

ب.ش جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:52

سلام
وجالب تر اینکه مانورهای موشکی خود را به اسم پیامبر اکرم نامگذاری میکنند.پیامبری که پیام آور صلح ودوستی نامیده شده است.

ستاریان جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:42 http://mostafasatarean.blogsky.com/

سلام
پشتیبانی داخلی و حمایت مردمی بزرکترین بازدارندگی را داراست و دباشی در این مورد درست گفته است . دشمنان خارجی بیشتر از دو دستگی و اختلاف درونی استفاده می کنند و می شود با اعلام عفو عمومی و ایجاد دولت آشتی ملی این حربه را از ایشان گرفت

خلیل جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:32 http://tarikhroze.blogsky.com

سلام،
خب آنها هم خانوادگی " جمهوری اسلامی در تبعید " را درست کرده اند.

ستاریان جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:56 http://mostafasatarean.blogsky.com

الان دیدم در فیسبوک اینطور نوشته است. برایم جالب بود :
داستان هاله نور احمدی نژاد را شنیده اید حال بخوانید داستان هاله نور محمد رضا پهلوی را
1-نوشیدن جام شفا درخواب از دست علی (ع)
کمی بعد از تاجگذاری پدرم دچار بیماری حصبه شدم وچند هفته با مرگ دست وگریبان بودم .درطی این بیماری سخت پا به دایره عوالم روحانی خاصی گذاشتم .دریکی از شبهای بحرانی کسالتم مولای متقیان علی علیه السلام را بخواب دیدم درحالیکه شمشیر معروف خود ذوالفقار را دردامن داشت ودرکنارمن نشسته ودردست مبارکش جامی بود وبه من امر فرمود که مایعی را که درجام بود بنوشم ،من نیز اطاعت کردم وفردای آنروز تبم قطع شد وحالم بسرعت روبه بهبودی رفت درآن زمان من بیش از هفت سال نداشتم
2-حضرت ابوالفضل علیه السلام من را درحین فرود از اسب گرفت :
دردوران کودکی تقریبا هرتابستان همراه خانواده خود به امام زاده داود میرفتیم برای رسیدن به آن محل ناچار بودیم که راه پیچ وخم وسراشیب را پیاده ویا با اسب طی کنیم .دریکی ازاین سفرها که من جلو زین اسب یکی از خویشاوندان خود که سمت افسری داشت نشسته بودم ناگهان پای اسب لغزید وهردو ازاسب بزیر افتادیم .من که سبکتر بودم با سر بشدت روی سنگ سخت وناهمواری پرت شدم واز حال رفتم هنگامی که بخود آمدم همراهان من ازاینکه هیچگونه صدمه ای ندیده بودم فوق العاده تعجب میکردند .ناچار برای آنان فاش کردم که درحین فرو افتادن از اسب حضرت ابوالفضل علیه السلام فرزند برومند علی علیه السلام ظاهر شد ومرا درهنگام سقوط گرفت
3- هاله نور
واقعه ای که توجه مرا به عالم معنی بیش ازبیش جلب نمود روزی با مربی خود درحوالی کاخ سلطنتی سعدآباد درکوچه ای که با سنگ مفروش شده بود قدم میزدم درآن هنگام ناگهان مردی را با چهره ملکوتی دیدم که برگرد عارضش هاله ای ازنور مانند صورتی که نقاشان عرب از عیسی بن مریم میسازند نمایان بود .درآن حین به من الهام شد که با خاتم ائمه اطهار حضرت امام قائم روبرو هستم .مواجهه من با امام آخر زمان چند لحظه بیشتر بطول نیانجامید که ازنظر ناپدید شد ومرا دربهت وحیرت گذاشت .درآن موقع مشتاقانه از مربی خود سوال کردم اورادیدی؟
مربی من متحیرانه جواب داد چه کسی را دیدم اینجا که کسی نیست .اما من اینقدر به حقیقت واصالت آنچه که دیده بودم اطمینان داشتم که جواب مربی سالخورده من کوچکترین تأثیری دراعتقاد من نداشت
کتاب .ماموریت برای وطنم :محمد رضا پهلوی .چاپ سوم 1350ص 68و69

ستاریان جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:12 http://mostafasatarean.blogsky.com

این هم منتشر شده :
پس از مخالفت ۸۹ درصدی با بسته شدن تنگه هرمز دومین نظرسنجی «شبکه خبر» نیز حذف شد.

صحت دارد؟!




سلمان محمدی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:30 http://salmanmohammadi.blogsky.com/

سلام. کی با آزاد کردن زندانیان سیاسی مخالف است. خاصه میرحسین و کروبی. ولی حرف دباشی بوی شرط و شروط دارد. از همان شرط و شروطی که خاتمی هم گذاشت و زیرش ... زد!
مگر تا به حال که در انتخاباتها شرکت میکردیم، منتظری خدابیامرز در حصر نبود؟!! زندانی سیاسی نداشتیم؟!!! یا جنایات حکومت کم بود؟!!!

مهدی نادری نژاد شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:40 http://www.mehre8000.blogfa.com

از مهدی نادری نژاد به (ب.ش)
با سلام
جناب(ب.ش) که نمیدانم چرا اسم و فامیل خود را همچون متهمان و مجرمان نوشته ای گفته ای:
"وجالب تر اینکه مانورهای موشکی خود را به اسم پیامبر اکرم نامگذاری میکنند.پیامبری که پیام آور صلح ودوستی نامیده شده است."
*********************
همین پیامبری که پیام آور صلح و رحمت است در قرآن در سوره انفال آیه 60 خداوند به امت اسلامی خطاب میکند از قوه و عده هرچه میتوانیدعلیه دشمنان آماده کنید. این آمادگی دفاعی را شما ازآموزه های پیامبر نمیدانید؟

رهـــــــــــــــا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:37 http://www.sheydamosadegh.blogsky.com

کاملا با نظرتان موافقم

رهـــــــــــــــا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:41 http://www.sheydamosadegh.blogsky.com

چند روز پش یک اس ام اس جالب برام فرستاده شد .
امام جمعه :ما دست دوست و مودت بسوی تمام کشورها دراز می کنیم!!!!!
مستمعین:تـــــــــــکـــــــــبــــــــیــــــــر
الله اکبر
الله اکبر
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر فرانسه
مرگ بر چین و ماچین؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد