آیت الله آئین نامه ای ــ آئین نامه برای «آیت الله»

            بسم الله الرحمان الرحیم.

            1) روزنامه ی فرهیختگان، دوشنبه بیست و سوم آذر 1388، صفحه ی سه:

            «معاون خبری ایرنا طی دستورالعملی از گروه های خبری این سازمان دولتی خواسته است برای آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فقط از پیشوند «حجت الاسلام» استفاده و وی را «رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام» معرفی کنند.»

            2) در http://www.jahannews.com/vdcgqy97.ak9w34prra.html مطالبی است، و عکسی است که در زمان رئیس جمهور بودن آقای رفسنجانی و استاندار اردبیل بودن آقای دکتر محمود احمدی نژاد، آقای رفسنجانی را «[سردار] سازندگی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی» نامیده اند، و شاید حتا بتوان احتمال داد عبارت «[سردار] سازندگی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی» را به اشاره ی خود دکتر محمود احمدی نژاد در تابلو (رجوع کنید به عکس) نوشته بودند.

            هرچند سه عنوان «حجت الاسلام» و «آیت الله» و «آیت الله العظما» دارای پیچیدگیهایی است (حوزوی و سیاسی و اجتماعی و ...)، که بعضاً به عقل ناقص امثال من نمی رسد، اما حتا عقل ناقص امثال من هم برایشان سؤال ایجاد می شود چه گونه بوده فردی در سال 1376 (دوران ریاست جمهوری ی آقای رفسنجانی حد اکثر تا سال 1376 است) آیت الله بوده، و دوازده سال بعد در سال 1388 حجت الاسلام شده؟ 

                                    http://www.jahannews.com/images/docs/files/000083/nf00083961-1.jpg

نظرات 10 + ارسال نظر
نســــــل ســـــــوختـــــــه پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:08

vallaحقیر هنوزکه هنوزاست درموردآسیدکاظم شریعتمداری و حتی همون قطب زاده مشکوکم . برایم عجیب است یک مرجع تقلیدشیعه حاضرباشدیک محله ی جماران منفجرشودتایک خمینی هم باآنهمه شیعه قربانی شوند؟ یاحتی همان قطب زاده باآنهمه خدمتش به آقاخمینی درپاریس یکدفعه بعدازانقلاب اعدام شود . هیچ منبعی هم برای مطالعه نیست .

آی سودا پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:19 http://ashkemah.blogsky.com

سلام سید. شما هم فیلتر شدی؟ عجب.

یک میدانی هم در رفسنجان به نام سردار سازندگی بوده که گویا اسمش تغییر دادند.

فاضل جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:13 http://aknun.blogsky.com/

سلام

یا رب روا مدار که گدا معتبر شود
گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود

هیچ بعید نیست اگر احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشوری مثل آمریکا با آن قدرت مادی و تسلیحاتی می‌شود، به همه دنیا اعلان جنگ می‌داد و همه را مجبور می‌کرد بیایند نماز جمعه پشت سر آقای جنتی نماز وحدت بخوانند.

باز هم خدایا صد هزار مرتبه شکر.

جواد خراسانی جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:35 http://cheshmejoo.blogfa.com/

سلام، اینکه چیز بدی نیست همه این اعمال باعث می شود تا مردم علمای دین را به عمامه و نعلین و عناوین آیت اله و حجت الاسلام و... نشاسند. بلکه عالم دین را بر اساس ملاک اصلی که همان علم همراه با عمل است، بشناسند.

فرزانه جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 http://www.elhrad.blogsky.com

سلام
لابد مستندشان برای این کار نقل قولی از امام خمینی است که می گوید میزان حال فعلی افراد است
بالاخره سخنرانی غرای ایشان در جمع ایرانیان مقیم خارج را که دیدید ایشان هنر ها در چنته دارند و ما بی خبرانیم ...

امید جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 http://andishe-pooya.blogfa.com/

1. از دید هروی و بیهی و ... اگر نظریه تکامل نظریه ای علمی نبود , صحبت از ارائه "شواهد" بر ضد آن نمی کردند . قطعا از نظر آنان تکامل نظریه علمی است و حتی مخالف آن که "طراحی هوشمند" است هم نظریه ای علمی است . از دید مهمترین آکادمی علمی جهان هم (که NAS باشد) تکامل نظریه ای علمی است و برعکس "طراحی هوشمند" نظریه علمی نیست . از دید کارل پوپر هم خود تکامل نظریه ای علمی است هم "انتخاب طبیعی". اگر سروش "معلومات دارد از این بحث" , پوپر هم "معلومات دارد از این بحث" . و سروش اصولا معیارهای مطرح شده توسط پوپر را به کار می برد . حال جالب است که شاه بخشیده است و شاه قلی خان نمی بخشد !

2. بنده هم مجددا سوالم را تکرار می کنم : هدف شما از "ارائه نظریات هروی و بهه" چه بود ؟ ارائه هر چیزی که علیه تکامل باشد ؟ اکنون آیا بر این عقیده هستید که تکامل نظریه علمی نیست و نسبت به شواهد حساس نیست و امثال بهه و هروی و ... بیهوده تلاش می کنند که تکامل را با ارائه شواهد علمی رد کنند و نظریه خود را با ارائه شواهد علمی تقویت نمایند ؟ شما پایگاهی که فعلا ایستاده اید مشخص کنید تا خدمتتان عرض کنم

3. آیا قبول دارید که نظریه "طراحی هوشمند" حتی در صورت کنار زدن نظریه تکامل لزوما منتج به پذیرش وجود "خدای متافیزیکی" نمی شود ؟

نســــــل ســـــــوختـــــــه جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:25

بله ! چه سخنرانی ای هم استفراغ کرد ! انگاری یک خرفروش درچاله میدون و بازار خرفروش ها ::::::::::::: ؛ آب روبریزهمونجات که میسوزه ! دست زدن خرها ! اون ممه رولولوبرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دست زدن خرها !!!!!!!!!! بدجورمیسوزن.......................... این است میمون منتصب توسط انجمن حجتیه

نورالهی جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 http://denkenserfahrung.blogfa.com

برادر ارجمند
سلام بر شما
امیدوار ام روزگار به کامتان باشد گرچه ...
یادداشتی نوشته ام در مورد نوشته ی کوتاه سیاسیتان در وبلاگم.
اگر بخوانید بزرگواری کرده اید.
به امید دیدار
بدرود

برزین جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:12 http://naiestan.blogsky.com

سلام
این از مشکلات حوزه های علمیه ماست که یکی یک شبه آیت الله می شود و به عرش می رسد و دیگران وقتی مورد غضب قرار گرفتند یکی از مرجعیت می افتد و دیگری عنوان آیت اللهی را از دست می دهد .
من که هنوز متوجه نشذم مرز بین آیت الله و حجت الاسلام کجاست
مگر نمی گویند کسی که مجتهد متجزی است باید حجت الاسلام باشد و مجنهد مسلم هم آیت الله است . اینان که خیلی وقت پیش هاشمی را مجتهد مسلم می دانستند .

سیدمحمدی - امید جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:22 http://seyyedmohammadi.blogsky.com/

سلام علیکم.
ظاهراْ شما از جواب دادن به سؤال

«اگر شما قبول داری فسیلها ممکن است مدعیات نظریه ی تکامل را رد کنند، پس منظورت از «تکامل پدیده ای غیر قابل انکار است» چیست؟»

عاجز هستی، و راه را در «تکرار سؤالاتت از بنده»، که مؤخر بر سؤال ساده ی من، یعنی


«اگر شما قبول داری فسیلها ممکن است مدعیات نظریه ی تکامل را رد کنند، پس منظورت از «تکامل پدیده ای غیر قابل انکار است» چیست؟»

بود، می بینی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد